Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

ΜΑΡΟΥΣΙ: Έκκληση για βοήθεια - Δημοτικός Σύμβουλος Αμαρουσίου σε κίνδυνο με την οικογένεια του


Ο χρήστης Μιχάλης Ρούσσος είναι στην πόλη Μαρούσι.
Επίθεση φραστική και χυδαία από τον αδερφό του δράστη που με πέταξε στο δρόμο στις 26/02/2018 είχα πριν από λίγο ώρα

Με έβρισε χυδαία μπροστά σε όλο το Μαρούσι στα Everest


Αμφισβήτησε τον ανδρισμό μου και την πολιτική μου υπόσταση

Κανένας από τους 10δες θαμώνες δεν είπε τίποτα, ευτυχώς υπάρχουν κάμερες και επιβεβαίωσαν το συμβάν οι αστυνομικοί που ρώτησαν κάποιους πιο πέρα

Φώτο Δράστη πάτα εδώ

Οι κάμερες θα που την αλήθεια

Αυτός με έβρισε χυδαία με σκοπό να τον χτυπήσω αλλά το πήρα γραμμή και οδό δεν τον πείραζα τόσο με έβριζε χυδαία

Μου έκλεισε ραντεβού στο σπίτι αν πάω θα με........ σκοτώσει μπροστά στην κόρη μου για να δεί τι πατέρα έχει

Έτσι είπε

Αυτά παθαίνει όποιος ζητά διαφάνεια

Γι' αυτό δεν γίνετε στην χώρα τίποτα

Περαστικά μου/σας


Οι απειλές συνεχίζονται

Μου κόλλησαν φάκελο με το όνομα μου χωρίς αποστολέα

Σιγά μην τον άνοιγα

Πήρα την αστυνομία τηλ.



Το είχα υποψιαστεί :..................... Συνέχεια εδώ
ΤΏΡΑ ΤΟ MANIATIKO REPORT ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΈΣΑ ΑΠΌ ΤΟ MYWEBOOK _____Η ΕΝΣΩΜΆΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΈΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΏΝ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΕΞΈΛΙΞΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις