Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

ΠΟΛΙΤΙΚΗ: Δήλωση Ανεξαρτησίας από τον Ρούσσο Μιχαήλ,δημοτικό σύμβουλο Αμαρουσίου




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

 Σύντομο ιστορικό για να έχετε υπόψιν σας πράγματα για το άτομο μου ώστε να μην υπάρχουν διαστρεβλώσεις.

 1. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ 15ΜΕΛΕΣ ΣΤΗΝ 3η ΛΥΚΕΙΟΥ το 1997 

 2. ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΒΟΛΕΫ ΠΟΥ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗΝ 16άδα της ΕΛΛΑΔΑΣ το 1997 

3. ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ το 1999 έχοντας βάλει 3 /7 γκολ της ομάδας.

 4. 1ος σκόρερ στην κατηγορία Β' τοπικού πρωταθλήματος Λακωνίας έχοντας βάλει 23 γκόλ με την ομάδα της Απιδιάς το 2001-2002. 

5. Πρωταθλητής με την ομάδα μπάσκετ του Άρη Σκάλας στο Β΄ τοπικό Λακωνίας το 2002 - 2003 

6. Υπεύθυνος Prime cafe στην Σκάλα Λακωνίας το 2002 εώς το 2003 που έπαθα τροχαίο ατύχημα που με κατέστησε ΑΝΑΠΗΡΟ

 7. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ Α.Μ.Ε.Α ΣΤΟ ΓΑΛΑΤΣΙ το 2012 

 8. Υποψήφιος Ευρωβουλευτής με το Εθνικό Μέτωπο 2014 

9. Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Αμαρουσίου με το Συνδιασμό " Για ένα Νέο Μαρούσι " το 2014 και πλέον εκτελώ καθήκοντα Δημοτικού Συμβούλου .

 10. Δημοσιογράφος και μέλος της Ένωσης Συντακτών διαδικτύου ( Διατήρηση προώθηση και σύνταξη εγγεκριμένου ιστότοπου από το 2014 - Maniatiko Report )  

11. Μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Παραπληγικών από το 2010

Εγώ λοιπόν ο Ρούσσος Μιχαήλ του Αντωνίου, Δημοτικός Σύμβουλος Αμαρουσίου με την παράταξη " Για ένα Νέο Μαρούσι " προβάλλω τις βασικές αιτίες που συνέβαλάν στην αποχώρηση μου από τον Συνδιασμό.

 Οι λόγοι είναι οι εξής:

 1. Από το 2014 που δέχτηκα το κάλεσμα του εκπροσώπου του Συνδιασμού " Για ένα Νέο Μαρούσι " ουδέποτε γνώρισα τα συνυποψήφια μέλη μας πλην 3ων. Από το 2014 μέχρι σήμερα έχει γίνει κάποια προσπάθεια για συνάντηση και προώθησει των όποιον θέσεων έχουν να προβάλλουν τα μέλη αλλά και ο Αρχηγός του φορέα που μας εκπροσωπεί στον Δήμο.

 2. Οι συνυποψήφιοι μου ( πλήν εξαιρέσεων ως ανέφερα πιο πάνω ) ουδέποτε μου τηλεφώνησαν ή προσπάθησαν να με συναντήσουν. Αυτό ήταν κάτι μου μου προξένησε μεγάλο ενδιαφέρον ώστε να ψαχτώ για το σε τι χώρο έχω εισέλθει. Ο χώρος φερόταν ως Ανεξάρτητος και γι΄αυτό είπα το ΝΑΙ στην συμμετοχή μου σε αυτόν. 

 3. Ξέροντας ο εκπρόσωπος που με προσέγγισε τις πολιτικές επιλογές και πεποιθήσεις, θεώρησα έτσι οτι κινούμαστε σε κάποιο παρεμφερές μήκος κύμματος βάση αξιών. Εφόσον ο φορέας " Για ένα Νέο Μαρούσι " κατέβαινε στην εκλογικη αναμέτρηση χωρίς " σημαία " κάποιου κόμματος που διεκδικούσε την εξουσία στην Χώρα είπα ΝΑΙ στο κάλεσμα του.

 4. Όταν λοιπόν κλήθηκα να εκπροσωπήσω την Παράταξη πριν λίγους μήνες, ήμουν σίγουρος ωσαν πρωτάρης στην Πολιτική σκηνή του Δήμου Αμαρουσίου, θα είχα κάποια βοήθεια μέχρι οσώτου μπω στο κλίμα τον Συνεδριάσεων. Φρούδε οι ελπίδες αποδείχτηκαν. Αν μη τι άλλο διαπίστωσα πως είμαι ο μόνος εκπρόσωπος του Συνδιασμού μιας και ο επικεφαλής του φορέα και 2ος δημοτικός Σύμβουλος της Παράταξης ήταν στο Νοσοκομείο. Έτσι έπρεπε να κληθώ να πάρω μόνος μου σημαντικές και κρίσιμες αποφάσεις για τον Δήμο και τους πολίτες πρωτίστως αλλά και συνάμα για τηνπαράταξη μου. 


5. Στις 26 ιουνίου που ορκίστηκα πήρα μια παράταξη που δεν φαινόταν πουθενά στο Μαρούσι. Από την άλλη δε προτάσεις δεν υπήρχαν προς κατάθεση στο Δημοτικό Συμβούλιο για την καλυτέρευση της πόλης την περίοδο που διανύουμε. Μέσα λοιπόν από προσωπικό αγώνα και ίσως και φθορά της προσωπικότητας μου προσπάθησα να κρατήσω ισορροπίες πάνω σε αυτό που πρέσβευα σαν άτομο και σε αυτό που εκπροσωπούσα στο Δήμο,που το 2ο για να πω την αλήθεια δεν ήταν ξεκάθαρο από την πλευρά του κινήματος. 

Κλείνω λοιπόν για να μην γίνω γραφικός

 Έτσι λοιπόν πήρα την πρωτοβουλία και άρχισα ένα πολιτικό άνοιγμα χωρίς παρωπίδες και πολιτικούς χρωματισμους και αυτό γιατί με αυτό τον τρόπο μπορεί να καθήσεις στο τραπέζι όλων των πολιτών και να σε ακούσουν αλλά το σημαντικότερο...... να τους ακούεις εσύ.

 Με τα παραπάνω έδειξα οτι κινούμε σε άλλο επίπεδο πολιτικής γραμμής από αυτό του Συνδιασμού μου κι επειδή η εμπιστοσύνη και η αγάπη που έχω πάρει από μερίδα πολιτών μέσα από την συναναστροφή μαζί τους σε καφενεία και ταβέρνες δεν μου αφήνουν περιθώρια να τους αφήσω χωρίς εκπρόσωπο. 

Έτσι λοιπόν θα κρατήσω την έδρα μου και θα ανεξαρτητοποιηθώ έχωντας τα μάτια και τ΄αυτιά μου ανοιχτά προς όλες τις κατευθύνσεις και ακόμα και του Συνδιασμού που εκπροσωπούσα μέχρι πριν από λίγο.

 Γι΄αυτό από τούδε και στο εξής θα εκπροσωπό τον απλό και έστω τον ανένταχτο ακόμα Μαρουσιώτη που θέλει και κοιτά το καλό της πόλης που ζεί και ανασαίνει. Μαζί με αυτόν και με όσους ακόμα θα θελήσουν στην πορεία να ακολουθήσουν το " Μαρουσιώτικο Όραμα " μου θα μπορέσουμε να παρεμβαίνουμε και με εισηγήσεις αλλά και διαβήματα να μπορέσουμε να καλυτερεύσουμε το επίπεδο ζωής μας και των συμπολιτών μας μέσω.........της Άμεσης Δημοκρατίας που θα προσπαθήσω να φέρω στο προσκήνιο. 

Στην 10χρονη πορεία μου στον πολιτικό στοίβο έχωντας διαγράψει την δική μου πολιτική πορεία για όσους γνωρίζουν, θα συνεχίσω να δίνω τον αγώνα μου όσπου να καταφέρω να συσπειρώσω τις προσωπικότητες αυτές που θα έχουν το ιδιο όραμα με το δικό μου. 

Το " Μαρουσιώτικο Όραμα " όπως το ονομάζω και που έχει ώς προτεραιότητα την συμμετοχή όλων των πολιτών για θέματα που τους αφορούν ,αυτούς αλλά και την πόλη τους. 

Η αδιαφορία τόσων χρόνων έφερε την χώρα αλλά και κάποιες πόλεις σε δραματική κατάσταση για την εποχή. 

ΠΡΩΤΑ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ 

 Να ξέρουμε πάντα και να μην ξεχνάμε: 

Το κοινό καλό είναι πιο πάνω από το προσωπικό.

 Με τιμή 

Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος 

Ρούσσος Μιχαήλ


Πηγή εδώ
ΤΏΡΑ ΤΟ MANIATIKO REPORT ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΈΣΑ ΑΠΌ ΤΟ MYWEBOOK _____Η ΕΝΣΩΜΆΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΈΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΏΝ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΕΞΈΛΙΞΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις