Ο Έλλην Άνθρωπος δεν επιτρέπεται να είναι παθητικό μέλος της κοινωνίας αλλά πρέπει να έχει ενεργεί στάση καθώς είναι γόνος ανυπέρβλητης γενιάς ,και αντάξιος των Αρχαίων Προγόνων του.
Όταν θέλεις να βοηθήσεις κάποιον ή να ζητήσεις συγνώμη,αυτό αποτελεί μία σχέση ανάμεσα σε 2,όχι σε 3 όπου ο 3ος είναι ο μεσίτης.Όταν ένα ζευγάρι θέλει να τεκνοποιήσει κάνει μία πράξη η οποία είναι για 2,τρίτος δεν χωρεί.Ο τρίτος έρχεται σε περίπτωση που υπάρχει θέμα αρρώστιας σωματικής και καθιστά την τεκνοποίηση αδύνατη μεταξύ των 2.Η μεσολάβηση μεσίτη για βοήθεια ή συγχώρεση φανερώνει ότι υπάρχει μία αρρώστια,αρρώστια του Νού.
Όμως η συγχώρεση και η πράξη μετάνοιας είναι αμφίδρομη,είναι μία δοκιμασία πρός 2 πλευρές.Δεν δοκιμάζεται μόνο αυτός που ζητάει συγνώμη,δοκιμάζεται και το θύμα.Αν το θύμα δεχτεί τη συγνώμη,τότε του αξίζει η μετάνοια του θύτη και έχει συγχωρεθεί και ο θύτης από το θεό.Αν δεν δεχτεί τη συγνώμη το θύμα, ναί μέν ο θύτης δεν θα συγχωρεθεί αλλά ούτε το θύμα θα είναι άξιο να του ζητηθεί συγχώρεση από αυτόν που το έβλαψε.Σε περιπτώσεις που η ζημιά που του προκάλεσε ο θύτης,είναι ανυπολόγιστης αξίας,τότε το θύμα δίνοντας συγχώρεση όχι μόνο δέχεται ανεκτίμητη ποσότητα κατάλευκου Φωτός στο Νού του,αλλά αυτό το Φώς αμέσως μεταφέρεται και στον θύτη και μπορεί να μετατρέψει τον θύτη σε ακόμα πιό φωτεινό Όν από το θύμα που προηγουμένως είχε βλάψει.
Η πραγματική συγχώρεση δεν έρχεται με μεσίτες.Αν θέλεις να σε συγχωρέσει ο θεός επειδή έβλαψες κάποιον και μετανόησες,μην ζητάς συγχώρεση με μεσίτες.Πηγαίνοντας για εξομολόγηση,υποκρίνεσαι, διότι ο παπάς πάντα μπορεί να σου πεί ψέματα ότι σε συγχώρεσε ο θεός μετά την εξομολόγηση,ενώ στην παραγματικότητα,δεν σε έχει συγχωρήσει.Αν έβλαψες κάποιον και μετανόησες και θέλεις συγχώρεση από τον θεό,πήγαινε σε αυτόν που έβλαψες,πέστου ότι μετανόησες και ότι ζητάς συγνώμη.Αν σε συγχωρέσει αυτός που έβλαψες,τότε θα σε συγχωρέσει ο θεός,αν δεν σε συγχωρέσει αυτός που έβλαψες,δεν θα σε συγχωρέσει ο θεός.
Με το να τα δώσεις στον μεσίτη δεν κάνεις καλή πράξη αλλά υποκρίνεσαι και κάνεις κακή πράξη επειδή έτσι βάζεις σε πειρασμό τον μεσίτη να κλέψει αν όχι όλο,έστω και ένα ποσοστό της βοήθειας που προορίζεται για τον φτωχό,με αποτέλεσμα ο φτωχός να βοηθηθεί από λιγότερο έως και καθόλου και ο μεσίτης από το να γίνει ψεύτης έως και μεγάλος απατεώνας όταν δεν μπορέσει να αντισταθεί στον πειρασμό που του δημιουργεί η οικονομική βοήθεια που διαχειρίζεται.
Οι καλές πράξεις δεν γίνονται με μεσίτες.Αν θέλεις να κάνεις μία καλή πράξη,κάντη μόνος σου.Αν θέλεις να δώσεις οικονομική βοήθεια σε ένα φτωχό μην δίνεις τα χρήματα σε μεσίτες για να του τα δώσουν,μην τα δίνεις σε θρησκευτικούς αντιπρόσωπους της όποιας θρησκείας,μην τα δίνεις σε πολιτικούς αντιπρόσωπους κάποιας Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης,μην τα δίνεις σε έναν φίλο σου να τα μεταφέρει αλλά κόπιασε και πήγαινε ο ίδιος σου στον φτωχό,πες του ένα γειά και δώστου στο χέρι την βοήθεια που θέλεις.