Κυριακή 11 Ιουλίου 2021

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - Υφυπουργός Υγείας (Ζωή Ράπτη): Στο Υπουργείο Υγείας, συνεχίζουμε τις δράσεις μας

 

Από τα εγκαίνια του Παιδοψυχιατρικού Τμήματος
του Καραμανδάνειου Νοσοκομείου Πάτρας

Από την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας με το Υπουργείο Δικαιοσύνης και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Από την ομιλία μου στην εκδήλωση της Περιφέρειας Αττικής με θέμα:
«Οι επιπτώσεις του νέου κορωνοϊού (covid19) και του εγκλεισμού
στην παιδική ψυχολογία και η μετά covid εποχή»

Από την εκδήλωση που διοργάνωσε η Ολομέλεια των Προέδρων
των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος, με αφορμή τη συμπλήρωση
των 200 χρόνων από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης στο Άστρος Κυνουρίας.

Από την επίσκεψή μου στην Ψυχιατρική Κλινική
του Γ.Ν. Χανίων «Ο Άγιος Γεώργιος»

Παρουσία μου στην Τηλεόραση
 

Ομιλία μου στη Βουλή επί του Νομοσχεδίου για τη δωρεά του Ι.Σ.Ν.

Συνέντευξη Τύπου στο Υπουργείου Υγείας
 

Συνέντευξη Τύπου για τη νέα Προγραμματική Σύμβαση 2021-2027 για τη λειτουργία των Κέντρων Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας


Αρθρογραφία Στον Τύπο

''Το στοίχημα της Ψηφιακής Υγείας''.

Αρθρο μου στην ιστοσελίδα www.real.gr
  
''Αγώνας εναντίον των εξαρτήσεων''.

Άρθρο μου στην τοπική εφημερίδα "Αμαρυσία''
 
 
 
 Copyright © 2021 Ζωή Ράπτη , All rights reserved.

Πολιτικό Γραφείο 
Γρυπάρη 15, 15451 Νέο Ψυχικό
Τηλ. : 2106779992, 2106727809
Κιν.: 6944860450, 6978586272
E-mail: zoerapti@gmail.comz.rapti@parliament.gr
ΤΏΡΑ ΤΟ MANIATIKO REPORT ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΈΣΑ ΑΠΌ ΤΟ MYWEBOOK _____Η ΕΝΣΩΜΆΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΈΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΏΝ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΕΞΈΛΙΞΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις