Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

.Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΒΡΑΪΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ!!!

Αρχείο:XDlogo.jpg
Ο Χριστιανισμός είναι ένα πολιτικό κατασκεύασμα των Ρωμαίων αυτοκρατόρων για τον έλεγχο της "μάζας"!!Ο λαός πεινούσε και οι Ρωμαίοι Αυτοκράτορες επινόησαν τον μύθο του Εβραίου Μεσσία για να έχουν τα πρόβατα στο μαντρί να περιμένουν την μεταθανάτια πλούσια ζωή δηλαδή τον παράδεισο!!Το ίδιο κάνουν και οι σημερινοί προδότες πολιτικοί!!!Αν ήθελαν οι Ρωμαίοι αυτοκράτορες θα είχαν συντρίψει τον χριστιανισμό πριν καν εμφανιστεί!!Αλλά ποιοι να τον συντρίψουν αυτοί που τον δημιούργησαν??

Ο Χριστιανισμός δεν είναι Θρησκεία είναι πολιτικός φορέας!!Έχει τον λόγο σε όλα τα θέματα που απασχολούν τον Έλληνα πολίτη,έχει λόγο στην παιδεία στην πολιτική στην υγεία και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα πολιτικά κόμματα!!Για να μην πούμε για τις "ιερές" χορηγίες από το κράτος που είναι περισσότερες από τις χορηγίες των κομμάτων!!Συμπέρασμα ο Χριστιανισμός είναι πολιτικό κόμμα που βρίσκεται στην εξουσία 1650 χρόνια χωρίς καν να το ψηφίσει ο λαός!!Έχετε σκεφτεί πόσα πολιτικά κόμματα υπάρχουν στην Ευρώπη με τίτλο τον Χριστιανισμό??Απολλώνιος  
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟ ΑΡΘΡΟ!!
alt Ποιος ήταν ο Ιησούς; Γιατί δεν υπάρχει καμία ιστορική και αρχαιολογική απόδειξη της ύπαρξής του; Ποιος έγραψε τα Ευαγγέλια; Γιατί γράφθηκαν στα Ελληνικά και όχι στα Εβραϊκά ή στα Αραμαϊκά; Πώς κι έγινε η Ρώμη το κέντρο της χριστιανικής θρησκείας; 
Γιατί οι πρώτοι χριστιανοί Πάπες και οι πρώτοι άγιοι ήταν όλοι μέλη της αυτοκρατορικής Ρωμαϊκής οικογένειας των Φλαβίων; 
alt
Αυτές είναι μόνο μερικές από τις ερωτήσεις που ο ερευνητής Joseph Atwill και συγγραφέας του ανατρεπτικού βιβλίουCaesar's Messiah: The Roman Conspiracy to Invent Jesus (Ο Μεσσίας του Καίσαρα: η Ρωμαϊκή Συνομωσία για την Εφεύρεση του Ιησού) προσπαθεί να ρίξει φως παρουσιάζοντας νέους δρόμους στην κατανόηση της δημιουργίας του χριστιανισμού, στη φύση της Καινής Διαθήκης, στο ποιος ήταν και αν υπήρχε ο πραγματικός Ιησούς και υποστηρίζονται ότι η Δευτέρα Παρουσία έχει ήδη γίνει. 

Με λίγα λόγια ο συγγραφέας μαζί με μία ομάδα αξιόλογων ιστορικών και ερευνητών της εποχής που παρουσιάστηκε ο χριστιανισμός σαν μια «νέα» θρησκεία στη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία αποδεικνύει μέσα από τις πηγές ότι δεν υπάρχει ιστορικό υπόβαθρο σε αυτό σήμερα αποκαλείται ο Ιησούς Χριστός και ότι απλά πρόκειται για μία εφεύρεση της Ρωμαϊκής αυτοκρατορικής εξουσίας και συγκεκριμένα της οικογένειας των Φλαβίων. 

Όχι μόνο αυτό, αλλά ο χριστιανισμός δεν είναι κάτι διαφορετικό από όλες τις σύγχρονες για την εποχή εκείνη παγανιστικές θρησκείες, αλλά ντυμένος με άλλο όνομα. Ο Ιησούς Χριστός δεν ήταν τίποτα περισσότερο από έναν κατασκευασμένο μυθιστορηματικό χαρακτήρα και μάλιστα υπάρχουν ιστορικές αποδείξεις για αυτό το γεγονός, όπως υποστηρίζει ο συγγραφέας Joseph Atwill και η ομάδα του. 

Ο λόγος που είχε η αυτοκρατορική οικογένεια των Φλαβίων να κατασκευάσει στην ουσία μία «νέα» θρησκεία ήταν ο εξής: να προσφέρει ένα όραμα στο πρόσωπο ενός «ειρηνικού Μεσσία» που θα ήταν μία εναλλακτική παρουσία σε σύγκριση με τους επαναστατικούς ηγέτες του Ισραήλ τον πρώτο αιώνα και οι οποίοι αποτελούσαν σοβαρή απειλή στην πολιτική σταθερότητα και ειρήνη της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. 

Με λίγα λόγια ο χριστιανισμός δεν αποτελούσε τίποτα περισσότερο από ένα πολιτικό εργαλείο για τον έλεγχο των μαζών εκείνης της εποχής, συνεχίζοντας να επιτελεί τον ίδιο σκοπό λιγότερο ή περισσότερο ακόμα και σήμερα. Αυτό το συμπέρασμα του Joseph Atwill βασίζεται σε εμπεριστατωμένη μελέτη και σύγκριση ανάμεσα στα Ευαγγέλια και το έργο του Ιουδαίου ιστορικού Ιώσηπου Φλαβίου όπου φαίνεται να υπάρχει άμεση σχέση. 

Ο συγγραφέας υποστηρίζει πως ίσως μερικοί αναγνώστες βρουν το περιεχόμενο του έργου του προκλητικό, αλλά όπως αναφέρει ο ίδιος «το βιβλίο μου δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση κριτική στην πίστη των σύγχρονων χριστιανών. Ένιωσα ότι είχα υποχρέωση να παρουσιάσω τα αποτελέσματα των ερευνών μου, εφόσον θεωρώ πως αυτά θα ρίξουν φως στις ρίζες και το λόγο που υπάρχει σήμερα αντι-σημιτισμός και στον τρόπο που οι κυβερνήσεις χρησιμοποιούν την προπαγάνδα για να ελέγχουν τις μάζες.» 

«Αν και δεν είμαι κοντά πλέον στην Καθολική πίστη,» συνεχίζει ο συγγραφέας, «η μελέτη μου για τον χριστιανισμό δεν σταμάτησε ποτέ.» «Στη διάρκεια της ζωής μου έχω διαβάσει περίπου 600-700 βιβλία σχετικά με τον ιστορική Ιησού και τους πρώτους αιώνες του χριστιανισμού, αλλά κανένα από αυτά δεν με έκανε να κατανοήσω και να μάθω κάτι ουσιαστικό σχετικά με το πώς παρουσιάστηκε η θρησκεία αυτή ή ποιος ήταν ο ιδρυτής της.» 

Ο συγγραφέας υποστηρίζει ότι όσο περισσότερο διάβαζε σχετικά με τις ρίζες του χριστιανισμού έβλεπε όλο και περισσότερο ότι το πώς ξεκίνησε η συγκεκριμένη θρησκεία ήταν ακόμα ένα ζήτημα ανοικτό. Ο Atwill βρίσκεται εκτός της αρκετά διαδεδομένης άποψης λοιπόν ότι ο χριστιανισμός ξεκίνησε σαν κίνημα από τις κατώτερες τάξεις κάποιων επαναστατικών Ιουδαίων διδασκάλων τον 1ο αι. κ.Ε.  Αυτό που έκανε τον Atwill περισσότερο σκεπτικιστή είναι το γεγονός ότι ακριβώς την ίδια στιγμή που οι ακόλουθοι του Ιησού οργανώνονταν μέσα στα πλαίσια μίας θρησκείας οδηγώντας τα μέλη της να «γυρίσουν και το άλλο μάγουλο» και να δώσουν «τα του Καίσαρος τω Καίσαρι,» μία άλλη Ιουδαϊκή ομάδα διενεργούσε έναν θρησκευτικό πόλεμο εναντίον των Ρωμαίων και βρισκόταν στην αναζήτηση ενός Μεσσία που θα είχε στρατιωτικό ηγετικό ρόλο. 

Ο Atwill συμπληρώνει: «Φαίνεται πιθανό για μένα ότι δύο διαμετρικά αντίθετες μορφές του μεσσιανικού Ιουδαϊσμού προέρχονται από την Ιουδαία την ίδια εποχή. Για αυτό το λόγο άρχισα να έχω ενδιαφέρον για τα κείμενα της Νεκρής Θάλασσας.» Αυτό που τον βοήθησε σε αυτό είναι ότι ξεκίνησε να μελετάει στο ιστορικό πλαίσιο εκείνης της εποχής.  alt


Τότε ήταν που ο συγγραφέας βρέθηκε μπροστά σε κάτι που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη μελέτη του: «όταν διάβαζα το έργο του Ιώσηπου Φλαβίου, Ιστορία των Ιουδαϊκών Πολέμων και ιδιαίτερα το σημείο που περιγράφεται η καταστροφή της Ιερουσαλήμ από τον αυτοκράτορα Τίτο το 70κ.Ε., θυμάμαι ότι παρατήρησα κάποιες ενδιαφέρουσες παράλληλες αναφορές μεταξύ της εκστρατείας του Τίτου και του έργου του Ιησού. 

Προσπάθησα να προσεγγίσω τα Ευαγγέλια με μία νέα ματιά, σαν να μην τα είχα ξαναδιαβάσει ποτέ στη ζωή μου και αφήνοντας πίσω μου κάθε προκατάληψη ή σχηματισμένη ιδέα που είχα για αυτά.» Αυτό ήταν και που οδήγησε τον συγγραφέα στην συγγραφή του βιβλίου του αντιλαμβανόμενος το συμβολικό περιεχόμενο των Ευαγγελίων τα οποία αποκάλυπταν τη μυστική ιστορία του Δυτικού πολιτισμού. Αυτή η προσέγγιση βοήθησε τον συγγραφέα να αναγνωρίσει τα τυπολογικά χαρακτηριστικά και των δύο κειμένων. 

Αυτό που ακολουθεί είναι μία σύντομη σχετικά περίληψη αυτού που διαπραγματεύεται ο συγγραφέας στο βιβλίο του "Caesar's Messiah": «η κεντρική ιδέα του έργου είναι ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ένας φανταστικός μυθιστορηματικός χαρακτήρας και όχι ένα ιστορικό πρόσωπο. Στα Ελληνικάπου αποτελούν και τη γλώσσα των Ευαγγελίων η λέξη Ιησούς αναφέρεται στον Σωτήρα και η λέξη Χριστός αναφέρεται στον Μεσσία, και ο τίτλος του Χριστού ήταν ήδη γνωστός στους Εβραίους πολύ πριν τον υποτιθέμενο ερχομό του Ιησού. Επιπλέον, μέχρι τώρα δεν υπάρχει κάποια αρχαιολογική απόδειξη αποδεκτή ευρέως για την ιστορικότητα του Ιησού και ό,τι πραγματικά γνωρίζουμε μέχρι σήμερα για αυτό το πρόσωπο είναι μέσα από την αφήγηση των Ευαγγελίων. 

Αν και τα Ευαγγέλια, συνεχίζει ο συγγραφέας, φαίνεται να είναι μία ιστορική αφήγηση αυτό που είναι στην πραγματικότητα έχει να κάνει με ένα και όχι και τόσο γνωστό είδος φανταστικής λογοτεχνίας που ονομάζεταιτυπολογία. Η τυπολογία συνδέεται με την συγγραφή απλών ιστοριών που βασίζουν την αφήγησή τους από τον έναν χαρακτήρα στην ιστορία ενός άλλου χαρακτήρα με αρχετυπικό τρόπο. Μόλις κάποιος κατανοήσει ότι τα Ευαγγέλια αποτελούν ένα δείγμα τυπολογικής λογοτεχνίας, είναι εύκολο να αντιληφθεί ότι κάθε επεισόδιο της δράσης του Ιησού ήταν βασισμένο σε περιστατικά που συνέβησαν κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής εκστρατείας του Ρωμαίου αυτοκράτορα Τίτου στην Ιουδαία. 

Η τυπολογία που συνδέει τον Ιησού και τον Τίτο στα Ευαγγέλια δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να εντοπίσει κάποιος και το γεγονός ότι έχει παραβλεφθεί εδώ και 2,000 είναι απίστευτο. Αυτή η παράβλεψη είναι ιδιαίτερα περίεργη στο γεγονός ότι τα Ευαγγέλια είναι διαμορφωμένα πάνω σε μία άμεση σύνδεση μεταξύ του Ιησού και του Τίτου και των προφητειών που αφορούν τον Υιό του Ανθρώπου. 

Και ενώ οι χριστιανοί πιστεύουν ότι ο χαρακτήρας των Ευαγγελίων είναι θεϊκός, στην ουσία δεν είναι αυτό που είπε ο Ιησούς Χριστός. Ο Ιησούς δεν ισχυρίστηκε ποτέ ότι ήταν ο Μεσσίας, και μάλιστα απέφυγε να το παραδεχθεί. Ο Ιησούς αντίθετα έλεγε ότι «ο Υιός του Ανθρώπου»-ένας τίτλος που αποδιδόταν στον Ιουδαϊκό Μεσσία και προέρχεται από τις προφητείες του Δανιήλθα ερχόταν πριν από τη γενιά στην οποία μιλούσε. 

Εφόσον οι Εβραίοι εκείνης της εποχής θεωρούσαν μία γενιά σαν τα τελευταία 40 χρόνια, αυτό που έλεγε ο Ιησούς είναι ότι ο Υιός του Ανθρώπου θα εμφανιστεί μέσα σε 40 χρόνια από την μέρα του δικού του θανάτου, το Πάσχα του 33κ.Ε. Ο Ιησούς επίσης προέβλεψε καθαρά το τι θα συμβεί με τον ερχομό του Υιού του Θεού. Προφήτεψε ότι κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του Υιού του Ανθρώπου οι πόλεις της Γαλιλαίας θα καταστραφούν, η Ιερουσαλήμ θα περιβληθεί με ένα τοίχος, και ο Ναός θα καταστραφεί. 

Στην προσπάθειά τους να καταλάβουν τι ακριβώς εννοούσε ο Ιησούς, οι Χριστιανοί ερμήνευσαν αυτή την επίσκεψη του Υιου του Ανθρώπου σαν τη «Δευτέρα παρουσία» του Ιησού Χριστού. Όμως, υπάρχει ένα βασικό πρόβλημα με αυτή την άποψηο Ιησούς δεν εμφανίστηκε μέσα σε αυτό το διάστημα για το οποίο μίλησε. Οι Χριστιανοί προσπάθησαν να ξεπεράσουν αυτό το πρόβλημα λέγοντας ότι ο Ιησούς θα έρθει κάποια στιγμή στο μέλλον, αλλά αυτό είναι βέβαια παράλογο. Ο Ιησούς ήταν αρκετά ακριβής όταν έλεγε ότι ο Υιός του Ανθρώπου θα έρθει μέσα σε 40 χρόνια μετά τη δική του εποχή. Έτσι, γεννάται το ερώτημα, ποιος είναι ο Υιός του Ανθρώπου που ο Ιησούς πρόβλεψε ότι οι χριστιανοί θα λατρεύουν για 2,000 χρόνια; Το πραγματικό όνομα του Χριστούςτου Μεσσίαείναι Τίτος Φλάβιος. 

Το μοναδικό άτομο στην ιστορία που εκπλήρωσε όλες τις προβλέψεις που έκανε ο Ιησούς οι οποίες αφορούν τον Υιό του Ανθρώπουκαι τις εκπλήρωσε ακριβώς μέσα στο δεδομένο χρονικό πλαίσιοήταν ο αυτοκράτορας Τίτος Φλάβιος. Ο Τίτος κατέστρεψε τις πόλεις της Γαλιλαίας, όπως είχε προβλέψει ο Ιησούς. Όντως έχτισε γύρω από τη Ιερουσαλήμ ένα τείχος και κατέστρεψε τον Ναό, όπως είχε προβλέψει ο Ιησούς «χωρίς να αφήσει πέτρα επί πέτρας» (σημ. για να γιορτάσουν ανάλογους στρατιωτικούς θριάμβους, αλλά και για λόγους προπαγάνδας, όπως συνηθιζόταν εκείνη την εποχή, ένα θριαμβετικό τόξο ανεγερθηκε στη Ρωμαϊκή Αγορά. Σε ένα από τα διακοσμητικά ανάφλυφαβλέπε εικόνααπεικονίζεται σκηνή μεταφοράς λάφυρων που προέρχονται από το Ναό του Σολομώντα.)  alt
Στην πραγματικότητα, η εκστρατεία του Τίτου τελείωσε με την καταστροφή της πόλης Μασάντα το Πάσχα του 73κ.Ε., ακριβώς 40 χρόνια μετά την σταύρωση του Ιησού. Επιπλέον, οι προβλέψεις του Ιησού σχετικά με τον Υιό του Ανθρώπου απηχούνται σε όλους τους ιστορικούς της εποχής του Τίτου. Κάθε ένας από αυτούς υποστήριζε ότι ο Τίτος ήταν ο Χριστός, ο Μεσσίας που οι προφητείες στην Ιουδαϊκή λογοτεχνία προέλεγανοι ίδιες προφητείες που ο Ιησούς ανέφερε στις δικές του προβλέψεις σχετικά με τον ερχομό του Υιού του Ανθρώπου. 

Έχοντας βάση αυτά, δεν προξενεί και έκπληξη ότι τα περιστατικά που αφορούν τη ζωή του Ιησού βασίζονταν πάνω στην εκστρατεία του Τίτου. Ιδιαίτερα αν σκεφθεί κανείς ότι ο πρώτος Χριστιανός Πάπας και οι άγιοι ήταν μέλη της αυτοκρατορικής αυλής του Τίτου. Αυτό που προξενεί έκπληξη είναι το γεγονός ότι οι Χριστιανοί και οι ειδικοί έχουν παραβλέψει κάτι τόσο προφανές, όπως το γεγονός ότι τα Ευαγγέλια υποστηρίζουν ακριβώς τα ίδια πράγματα με τους ιστορικούς της αυλής του Φλαβίουότι δηλ. ο Τίτος είναι ο Χριστός. 

Τώρα λοιπόν γνωρίζετε, συνεχίζει ο Atwill, την πραγματική ταυτότητα του Υιού του Ανθρώπου. Αν θέλετε να μάθετε την πραγματική ταυτότητα του Ιουδαίου Μεσσία που σταυρώθηκε στον σταυρότου οποίου το όνομα δεν είναι Ιησούςέχω αφιερώσει ένα ολόκληρο κεφαίλαιο σχετικό στο βιβλίο μου. Σας προσκαλώ να το αγοράσετε και να συζητήσετε μαζί μου τις ιδέες μου στο μπλογκ μου: http://caesarsmessiah.com/blog/» 

Το βιβλίο του Atwill include Caesar's Messiah αυτή τη στιγμή βρίσκεται στις πρώτες θέσεις πωλήσεων στην Αμερική στην κατηγορία βιβλίων θρησκευτικής ιστορίας και έχει ήδη μεταφραστεί και στα Γερμανικά. Συνδυαστικά με το βιβλίο κυκλοφορεί επίσης και ένα επεξηγηματικό ντοκιμαντέρ του οποίου ένα σύντομο τρέιλερ μπορείτε να δείτε εδώ: 


ΠΗΓΗ..http://master-lista.blogspot.gr/2012/12/blog-post_31.html


αλύτερο αρχιτεκτονικό remake που έχετε δει ΣΧΟΛΙΑ (6) 10593 Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Δείτε το slideshow 21 Φωτογραφίες Οι πύργοι, αυτά τα ψηλόλιγνα και επιβλητικά πρίσματα, αποτελούν την πιο πεισματική και απόλυτη έκφραση της Μανιάτικης οικοδομής. Στα περίχωρα των οικισμών ιδρύονταν τα «ξεμόνια», σαν ερείσματα για την προάσπιση ή την επέκταση της κτηματικής περιουσίας. Εξυπηρετούσαν τον έλεγχο, τον αποκλεισμό ή την απομάκρυνση των αντιπάλων, αλλά και την εκτόνωση της πίεσης, από την κύρια εγκατάσταση προς νέα εδάφη. Αντιπροσωπευτικό δείγμα «ξεμονιού» του νότου, με οργάνωση παλαιού τύπου, είναι ο πύργος του 19ου αιώνα, με τη χαρακτηριστική, αγέρωχη και δυναμική παρουσία που βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο με εκπληκτική θέα προς τη θάλασσα και την ενδοχώρα. Το υπέροχο Tainaron Blue Retreat, στο νοτιότερο άκρο της ηπειρωτικής Ελλάδας, είναι σήμερα η ολοκαίνουργια άφιξη στο χώρο των boutique hotels στη Μάνη και κατάφερε μέσα σε λίγους μήνες να κερδίσει τη θέση του στο διεθνές Wallpaper, στο έγκριτο DeZeen και σε δεκάδες ακόμη ξένα έντυπα και sites. Το εντυπωσιακό αυτό remake υπογράφουν οι Κώστας Ζούβελος και Κασσιανή Θεοδωρακάκου οι οποίοι όταν πριν αρκετά χρόνια αντίκρισαν τον τότε ερειπωμένο πύργο, τον ερωτεύτηκαν και έβαλαν το αρχιτεκτονικό στοίχημα να του χαρίσουν νέα ζωή παραλάμβάνοντάς τον από τις προηγούμενες γενιές και παραδίδοντάς τον στις επόμενες. Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Το προφίλ του έργου: Η αποκατάσταση του παραδοσιακού κτηρίου έλυσε θέματα μορφής σε σχέση με την παλαιά υφή της λιθοδομής, κατά τρόπο, ώστε η τελική εικόνα του πύργου να δίνει την αίσθηση ενός κτίσματος που αναδύεται από το βράχο, στον οποίο εδράζεται. Η εξωτερική και εσωτερική αρμολόγηση έγινε με πραγματικό κουρασάνι (συνδυασμός θηραϊκής γης, κεραμάλευρου, ασβέστη, ειδικής απόχρωσης άμμου ποταμού) και ελάχιστου τσιμεντοκονιάματος, που ενισχύει τη στατική επάρκεια της λιθοδομής και εξασφαλίζει αντοχή στο χρόνο. Η μετατροπή του σε ξενώνα, πραγματοποιήθηκε με σημαντικές δυσκολίες. Αιτία, ο υψηλός βαθμός προσαρμογής στα ειδικά χαρακτηριστικά της αρχιτεκτονικής του τόπου και η ταυτόχρονη ανάγκη διαμονής σε χώρους με σύγχρονη αισθητική αντίληψη. Οι τέσσερις όροφοι, με τους σχετικά περιορισμένους εσωτερικούς χώρους που διαμορφώνονται περιλαμβάνοντας τρία υπνοδωμάτια με λουτρό και κοινόχρηστο χώρο κουζίνας, πρωινού και υποδοχής, είναι οργανωμένοι σε κατακόρυφο άξονα, προκειμένου οι επισκέπτες να έχουν τη μοναδική εμπειρία μετακίνησης μέσα από στενά ανοίγματα (καταρράχτες), ξύλινες σκάλες ή πέτρες που εξέχουν από τοίχους και καμάρες (πατήματα). Η διαμόρφωση του εξωτερικού χώρου, με την ήπια παρέμβαση προσθήκης χαμηλού βάθους υδάτινης επιφάνειας, προσαρμόστηκε στις ιδιαιτερότητες του περιβάλλοντος και σεβάστηκε το ανάγλυφο του τοπίου, ώστε να προκύπτει άρτιο και ενοποιημένο σύνολο κτισμάτων και χώρου με ένταση και χαρακτήρα. Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα http://tainaron-blue.com/ Πηγή: www.lifo.gr
αλύτερο αρχιτεκτονικό remake που έχετε δει ΣΧΟΛΙΑ (6) 10593 Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Δείτε το slideshow 21 Φωτογραφίες Οι πύργοι, αυτά τα ψηλόλιγνα και επιβλητικά πρίσματα, αποτελούν την πιο πεισματική και απόλυτη έκφραση της Μανιάτικης οικοδομής. Στα περίχωρα των οικισμών ιδρύονταν τα «ξεμόνια», σαν ερείσματα για την προάσπιση ή την επέκταση της κτηματικής περιουσίας. Εξυπηρετούσαν τον έλεγχο, τον αποκλεισμό ή την απομάκρυνση των αντιπάλων, αλλά και την εκτόνωση της πίεσης, από την κύρια εγκατάσταση προς νέα εδάφη. Αντιπροσωπευτικό δείγμα «ξεμονιού» του νότου, με οργάνωση παλαιού τύπου, είναι ο πύργος του 19ου αιώνα, με τη χαρακτηριστική, αγέρωχη και δυναμική παρουσία που βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο με εκπληκτική θέα προς τη θάλασσα και την ενδοχώρα. Το υπέροχο Tainaron Blue Retreat, στο νοτιότερο άκρο της ηπειρωτικής Ελλάδας, είναι σήμερα η ολοκαίνουργια άφιξη στο χώρο των boutique hotels στη Μάνη και κατάφερε μέσα σε λίγους μήνες να κερδίσει τη θέση του στο διεθνές Wallpaper, στο έγκριτο DeZeen και σε δεκάδες ακόμη ξένα έντυπα και sites. Το εντυπωσιακό αυτό remake υπογράφουν οι Κώστας Ζούβελος και Κασσιανή Θεοδωρακάκου οι οποίοι όταν πριν αρκετά χρόνια αντίκρισαν τον τότε ερειπωμένο πύργο, τον ερωτεύτηκαν και έβαλαν το αρχιτεκτονικό στοίχημα να του χαρίσουν νέα ζωή παραλάμβάνοντάς τον από τις προηγούμενες γενιές και παραδίδοντάς τον στις επόμενες. Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Το προφίλ του έργου: Η αποκατάσταση του παραδοσιακού κτηρίου έλυσε θέματα μορφής σε σχέση με την παλαιά υφή της λιθοδομής, κατά τρόπο, ώστε η τελική εικόνα του πύργου να δίνει την αίσθηση ενός κτίσματος που αναδύεται από το βράχο, στον οποίο εδράζεται. Η εξωτερική και εσωτερική αρμολόγηση έγινε με πραγματικό κουρασάνι (συνδυασμός θηραϊκής γης, κεραμάλευρου, ασβέστη, ειδικής απόχρωσης άμμου ποταμού) και ελάχιστου τσιμεντοκονιάματος, που ενισχύει τη στατική επάρκεια της λιθοδομής και εξασφαλίζει αντοχή στο χρόνο. Η μετατροπή του σε ξενώνα, πραγματοποιήθηκε με σημαντικές δυσκολίες. Αιτία, ο υψηλός βαθμός προσαρμογής στα ειδικά χαρακτηριστικά της αρχιτεκτονικής του τόπου και η ταυτόχρονη ανάγκη διαμονής σε χώρους με σύγχρονη αισθητική αντίληψη. Οι τέσσερις όροφοι, με τους σχετικά περιορισμένους εσωτερικούς χώρους που διαμορφώνονται περιλαμβάνοντας τρία υπνοδωμάτια με λουτρό και κοινόχρηστο χώρο κουζίνας, πρωινού και υποδοχής, είναι οργανωμένοι σε κατακόρυφο άξονα, προκειμένου οι επισκέπτες να έχουν τη μοναδική εμπειρία μετακίνησης μέσα από στενά ανοίγματα (καταρράχτες), ξύλινες σκάλες ή πέτρες που εξέχουν από τοίχους και καμάρες (πατήματα). Η διαμόρφωση του εξωτερικού χώρου, με την ήπια παρέμβαση προσθήκης χαμηλού βάθους υδάτινης επιφάνειας, προσαρμόστηκε στις ιδιαιτερότητες του περιβάλλοντος και σεβάστηκε το ανάγλυφο του τοπίου, ώστε να προκύπτει άρτιο και ενοποιημένο σύνολο κτισμάτων και χώρου με ένταση και χαρακτήρα. Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα http://tainaron-blue.com/ Πηγή: www.lifo.gr
αλύτερο αρχιτεκτονικό remake που έχετε δει ΣΧΟΛΙΑ (6) 10593 Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Δείτε το slideshow 21 Φωτογραφίες Οι πύργοι, αυτά τα ψηλόλιγνα και επιβλητικά πρίσματα, αποτελούν την πιο πεισματική και απόλυτη έκφραση της Μανιάτικης οικοδομής. Στα περίχωρα των οικισμών ιδρύονταν τα «ξεμόνια», σαν ερείσματα για την προάσπιση ή την επέκταση της κτηματικής περιουσίας. Εξυπηρετούσαν τον έλεγχο, τον αποκλεισμό ή την απομάκρυνση των αντιπάλων, αλλά και την εκτόνωση της πίεσης, από την κύρια εγκατάσταση προς νέα εδάφη. Αντιπροσωπευτικό δείγμα «ξεμονιού» του νότου, με οργάνωση παλαιού τύπου, είναι ο πύργος του 19ου αιώνα, με τη χαρακτηριστική, αγέρωχη και δυναμική παρουσία που βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο με εκπληκτική θέα προς τη θάλασσα και την ενδοχώρα. Το υπέροχο Tainaron Blue Retreat, στο νοτιότερο άκρο της ηπειρωτικής Ελλάδας, είναι σήμερα η ολοκαίνουργια άφιξη στο χώρο των boutique hotels στη Μάνη και κατάφερε μέσα σε λίγους μήνες να κερδίσει τη θέση του στο διεθνές Wallpaper, στο έγκριτο DeZeen και σε δεκάδες ακόμη ξένα έντυπα και sites. Το εντυπωσιακό αυτό remake υπογράφουν οι Κώστας Ζούβελος και Κασσιανή Θεοδωρακάκου οι οποίοι όταν πριν αρκετά χρόνια αντίκρισαν τον τότε ερειπωμένο πύργο, τον ερωτεύτηκαν και έβαλαν το αρχιτεκτονικό στοίχημα να του χαρίσουν νέα ζωή παραλάμβάνοντάς τον από τις προηγούμενες γενιές και παραδίδοντάς τον στις επόμενες. Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Το προφίλ του έργου: Η αποκατάσταση του παραδοσιακού κτηρίου έλυσε θέματα μορφής σε σχέση με την παλαιά υφή της λιθοδομής, κατά τρόπο, ώστε η τελική εικόνα του πύργου να δίνει την αίσθηση ενός κτίσματος που αναδύεται από το βράχο, στον οποίο εδράζεται. Η εξωτερική και εσωτερική αρμολόγηση έγινε με πραγματικό κουρασάνι (συνδυασμός θηραϊκής γης, κεραμάλευρου, ασβέστη, ειδικής απόχρωσης άμμου ποταμού) και ελάχιστου τσιμεντοκονιάματος, που ενισχύει τη στατική επάρκεια της λιθοδομής και εξασφαλίζει αντοχή στο χρόνο. Η μετατροπή του σε ξενώνα, πραγματοποιήθηκε με σημαντικές δυσκολίες. Αιτία, ο υψηλός βαθμός προσαρμογής στα ειδικά χαρακτηριστικά της αρχιτεκτονικής του τόπου και η ταυτόχρονη ανάγκη διαμονής σε χώρους με σύγχρονη αισθητική αντίληψη. Οι τέσσερις όροφοι, με τους σχετικά περιορισμένους εσωτερικούς χώρους που διαμορφώνονται περιλαμβάνοντας τρία υπνοδωμάτια με λουτρό και κοινόχρηστο χώρο κουζίνας, πρωινού και υποδοχής, είναι οργανωμένοι σε κατακόρυφο άξονα, προκειμένου οι επισκέπτες να έχουν τη μοναδική εμπειρία μετακίνησης μέσα από στενά ανοίγματα (καταρράχτες), ξύλινες σκάλες ή πέτρες που εξέχουν από τοίχους και καμάρες (πατήματα). Η διαμόρφωση του εξωτερικού χώρου, με την ήπια παρέμβαση προσθήκης χαμηλού βάθους υδάτινης επιφάνειας, προσαρμόστηκε στις ιδιαιτερότητες του περιβάλλοντος και σεβάστηκε το ανάγλυφο του τοπίου, ώστε να προκύπτει άρτιο και ενοποιημένο σύνολο κτισμάτων και χώρου με ένταση και χαρακτήρα. Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα http://tainaron-blue.com/ Πηγή: www.lifo.gr
10593 Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Δείτε το slideshow 21 Φωτογραφίες Οι πύργοι, αυτά τα ψηλόλιγνα και επιβλητικά πρίσματα, αποτελούν την πιο πεισματική και απόλυτη έκφραση της Μανιάτικης οικοδομής. Στα περίχωρα των οικισμών ιδρύονταν τα «ξεμόνια», σαν ερείσματα για την προάσπιση ή την επέκταση της κτηματικής περιουσίας. Εξυπηρετούσαν τον έλεγχο, τον αποκλεισμό ή την απομάκρυνση των αντιπάλων, αλλά και την εκτόνωση της πίεσης, από την κύρια εγκατάσταση προς νέα εδάφη. Αντιπροσωπευτικό δείγμα «ξεμονιού» του νότου, με οργάνωση παλαιού τύπου, είναι ο πύργος του 19ου αιώνα, με τη χαρακτηριστική, αγέρωχη και δυναμική παρουσία που βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο με εκπληκτική θέα προς τη θάλασσα και την ενδοχώρα. Το υπέροχο Tainaron Blue Retreat, στο νοτιότερο άκρο της ηπειρωτικής Ελλάδας, είναι σήμερα η ολοκαίνουργια άφιξη στο χώρο των boutique hotels στη Μάνη και κατάφερε μέσα σε λίγους μήνες να κερδίσει τη θέση του στο διεθνές Wallpaper, στο έγκριτο DeZeen και σε δεκάδες ακόμη ξένα έντυπα και sites. Το εντυπωσιακό αυτό remake υπογράφουν οι Κώστας Ζούβελος και Κασσιανή Θεοδωρακάκου οι οποίοι όταν πριν αρκετά χρόνια αντίκρισαν τον τότε ερειπωμένο πύργο, τον ερωτεύτηκαν και έβαλαν το αρχιτεκτονικό στοίχημα να του χαρίσουν νέα ζωή παραλάμβάνοντάς τον από τις προηγούμενες γενιές και παραδίδοντάς τον στις επόμενες. Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Το προφίλ του έργου: Η αποκατάσταση του παραδοσιακού κτηρίου έλυσε θέματα μορφής σε σχέση με την παλαιά υφή της λιθοδομής, κατά τρόπο, ώστε η τελική εικόνα του πύργου να δίνει την αίσθηση ενός κτίσματος που αναδύεται από το βράχο, στον οποίο εδράζεται. Η εξωτερική και εσωτερική αρμολόγηση έγινε με πραγματικό κουρασάνι (συνδυασμός θηραϊκής γης, κεραμάλευρου, ασβέστη, ειδικής απόχρωσης άμμου ποταμού) και ελάχιστου τσιμεντοκονιάματος, που ενισχύει τη στατική επάρκεια της λιθοδομής και εξασφαλίζει αντοχή στο χρόνο. Η μετατροπή του σε ξενώνα, πραγματοποιήθηκε με σημαντικές δυσκολίες. Αιτία, ο υψηλός βαθμός προσαρμογής στα ειδικά χαρακτηριστικά της αρχιτεκτονικής του τόπου και η ταυτόχρονη ανάγκη διαμονής σε χώρους με σύγχρονη αισθητική αντίληψη. Οι τέσσερις όροφοι, με τους σχετικά περιορισμένους εσωτερικούς χώρους που διαμορφώνονται περιλαμβάνοντας τρία υπνοδωμάτια με λουτρό και κοινόχρηστο χώρο κουζίνας, πρωινού και υποδοχής, είναι οργανωμένοι σε κατακόρυφο άξονα, προκειμένου οι επισκέπτες να έχουν τη μοναδική εμπειρία μετακίνησης μέσα από στενά ανοίγματα (καταρράχτες), ξύλινες σκάλες ή πέτρες που εξέχουν από τοίχους και καμάρες (πατήματα). Η διαμόρφωση του εξωτερικού χώρου, με την ήπια παρέμβαση προσθήκης χαμηλού βάθους υδάτινης επιφάνειας, προσαρμόστηκε στις ιδιαιτερότητες του περιβάλλοντος και σεβάστηκε το ανάγλυφο του τοπίου, ώστε να προκύπτει άρτιο και ενοποιημένο σύνολο κτισμάτων και χώρου με ένταση και χαρακτήρα. Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα http://tainaron-blue.com/ Πηγή: www.lifo.gr
10593 Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Δείτε το slideshow 21 Φωτογραφίες Οι πύργοι, αυτά τα ψηλόλιγνα και επιβλητικά πρίσματα, αποτελούν την πιο πεισματική και απόλυτη έκφραση της Μανιάτικης οικοδομής. Στα περίχωρα των οικισμών ιδρύονταν τα «ξεμόνια», σαν ερείσματα για την προάσπιση ή την επέκταση της κτηματικής περιουσίας. Εξυπηρετούσαν τον έλεγχο, τον αποκλεισμό ή την απομάκρυνση των αντιπάλων, αλλά και την εκτόνωση της πίεσης, από την κύρια εγκατάσταση προς νέα εδάφη. Αντιπροσωπευτικό δείγμα «ξεμονιού» του νότου, με οργάνωση παλαιού τύπου, είναι ο πύργος του 19ου αιώνα, με τη χαρακτηριστική, αγέρωχη και δυναμική παρουσία που βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο με εκπληκτική θέα προς τη θάλασσα και την ενδοχώρα. Το υπέροχο Tainaron Blue Retreat, στο νοτιότερο άκρο της ηπειρωτικής Ελλάδας, είναι σήμερα η ολοκαίνουργια άφιξη στο χώρο των boutique hotels στη Μάνη και κατάφερε μέσα σε λίγους μήνες να κερδίσει τη θέση του στο διεθνές Wallpaper, στο έγκριτο DeZeen και σε δεκάδες ακόμη ξένα έντυπα και sites. Το εντυπωσιακό αυτό remake υπογράφουν οι Κώστας Ζούβελος και Κασσιανή Θεοδωρακάκου οι οποίοι όταν πριν αρκετά χρόνια αντίκρισαν τον τότε ερειπωμένο πύργο, τον ερωτεύτηκαν και έβαλαν το αρχιτεκτονικό στοίχημα να του χαρίσουν νέα ζωή παραλάμβάνοντάς τον από τις προηγούμενες γενιές και παραδίδοντάς τον στις επόμενες. Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Το προφίλ του έργου: Η αποκατάσταση του παραδοσιακού κτηρίου έλυσε θέματα μορφής σε σχέση με την παλαιά υφή της λιθοδομής, κατά τρόπο, ώστε η τελική εικόνα του πύργου να δίνει την αίσθηση ενός κτίσματος που αναδύεται από το βράχο, στον οποίο εδράζεται. Η εξωτερική και εσωτερική αρμολόγηση έγινε με πραγματικό κουρασάνι (συνδυασμός θηραϊκής γης, κεραμάλευρου, ασβέστη, ειδικής απόχρωσης άμμου ποταμού) και ελάχιστου τσιμεντοκονιάματος, που ενισχύει τη στατική επάρκεια της λιθοδομής και εξασφαλίζει αντοχή στο χρόνο. Η μετατροπή του σε ξενώνα, πραγματοποιήθηκε με σημαντικές δυσκολίες. Αιτία, ο υψηλός βαθμός προσαρμογής στα ειδικά χαρακτηριστικά της αρχιτεκτονικής του τόπου και η ταυτόχρονη ανάγκη διαμονής σε χώρους με σύγχρονη αισθητική αντίληψη. Οι τέσσερις όροφοι, με τους σχετικά περιορισμένους εσωτερικούς χώρους που διαμορφώνονται περιλαμβάνοντας τρία υπνοδωμάτια με λουτρό και κοινόχρηστο χώρο κουζίνας, πρωινού και υποδοχής, είναι οργανωμένοι σε κατακόρυφο άξονα, προκειμένου οι επισκέπτες να έχουν τη μοναδική εμπειρία μετακίνησης μέσα από στενά ανοίγματα (καταρράχτες), ξύλινες σκάλες ή πέτρες που εξέχουν από τοίχους και καμάρες (πατήματα). Η διαμόρφωση του εξωτερικού χώρου, με την ήπια παρέμβαση προσθήκης χαμηλού βάθους υδάτινης επιφάνειας, προσαρμόστηκε στις ιδιαιτερότητες του περιβάλλοντος και σεβάστηκε το ανάγλυφο του τοπίου, ώστε να προκύπτει άρτιο και ενοποιημένο σύνολο κτισμάτων και χώρου με ένταση και χαρακτήρα. Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα Ένας μανιάτικος πύργος του 19ου αιώνα μεταμορφώνεται σε boutique αρχιτεκτονικό ξενώνα http://tainaron-blue.com/ Πηγή: www.lifo.gr