Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

Ο ΑΠΩΤΕΡΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ , ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ! ! !







ΞΕΧΑΣΤΕ ΟΤΙ ΜΑΘΑΤΕ :

 
ΟΤΙ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΑΝ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ , ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ! ! !

ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ , ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΟΥΣ ΤΙΜΟΥΣΑΝ….

ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ : ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ , ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ! ! !



ΕΝΩ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ…ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ… ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ! ! !

Οι ΕΛΛΗΝΕΣ Φιλόσοφοι , οι Συγγραφείς και Ποιητές : Βοηθούσαν πολύ , στο να Εδραιωθεί η Πίστη…ότι τα Αθλήματα είναι Πολύτιμα για τον άνθρωπο και ότι ΔΕΝ Καλλιεργούν μόνο το Σώμα , μα και την Ψυχή.

Ο Φιλόσοφος Πλάτων γράφει : πώς τα Αθλήματα Δεν Τελειοποιούν Μόνο το Σώμα, άλλα επίσης και ιδίως την ψυχή του ανθρώπου , της οποίας καλλιεργούν εξαιρετικές ιδιότητες.

( ΠΛΑΤΩΝΑΣ : Πολιτεία , 411 ε ) .

Ο Ίδιος Φιλόσοφος, στο Διάλογό του << Πρωταγόρας >> λέει , πώς οι Έλληνες στέλνουν τους Νέους στον Παιδοτρίβη…
ώστε Βελτιώνοντας το Σώμα, αποκτούν επίσης ένα Τίμιο και Χρηστό Πνεύμα.

( ΠΛΑΤΩΝΑΣ : Πρωταγόρας , 326 α ) ,

Ο Λουκιανός λέει διά τού Σόλωνος στον Σκύθη Σοφό Ανάχαρση :

<< Επινοήσαμε Διάφορα Αγωνίσματα και διορίσαμε διδασκάλους σε κάθε Άθλημα και άλλους μέν δΙδάσκομεν ' αγωνίζονται είς την Πυγμαχίαν, άλλους δε εις το Παγκράτιον, ώστε να Συνηθίσουν στους Κόπους, να Μπορούν να Υποφέρουν Καρτερικά ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ .


Απ’ αυτό Έχουμε Δυο Πολύ Ωφέλιμα Αποτελέσματα .

ΟΙ ΝΕΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΡΜΗΤΙΚΟΙ , ΑΦΟΒΟΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ, Καρτερικοί και Συγχρόνως ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΕΥΡΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΙ.

Εκείνοι δέ που βλέπεις ώ 'Ανάχαρση, να Παλεύουν Σκυμμένοι, Μαθαίνουν να Πέφτουν με Ασφάλεια, να Μη Κτυπούν και να Σηκώνονται Εύκολα.

Αυτά είναι όπως αντιλαμβάνεσαι χρήσιμα. Αλλά Εμείς Φροντίζομεν Κυρίως , ώστε οι Πολίτες μας να γίνονται ΕΝΑΡΕΤΟΙ κατά τάς ψυχάς και ΔΥΝΑΤΟΙ στα Σώματα >>.

( ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ : Ανάχαρσης , 24 και 905 ) .

<< Πρέπει να ξέρεις, αγαπητέ Ανάχαρση, ότι τοιούτοι Άνδρες εν Καιρώ Ειρήνης θα είναι Καλοί Πολίτες και θα Συντελούν ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ και Θα Εργάζονται για ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.

ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΔΕ ΠΟΛΕΜΟΥ , ΘΑ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ και να Σώσουν την Πόλιν και να Διατηρήσουν την Ελευθερίαν Αυτής και την Ευτυχίαν >>

( ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ : Ανάχαρσης , 20 και 901 ) .

Πολλοί Αναρωτιόνται : Γιατί οι Πόλεις ( οι Πολιτείες) τής Ελλάδας…πού σε τόσο πολλά Διαφωνούσαν και μάλιστα συχνά Πολεμούσαν Μεταξύ τους, ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ.

Όλες με το Ίδιο Ενδιαφέρον Ασκούσαν τούς Πολίτες Τους και Όλες Οργάνωναν συχνά Αθλητικούς Αγώνες .

Αναρωτιόνται επίσης : Πώς όλοι οι Έλληνες αγαπούσαν με τόσο ενθουσιασμό τη Σωματική Αγωγή και τα Αθλητικά Αγωνίσματα.

Φαίνεται όμως πώς υπήρχε κάποιος Βασικός Σκοπός , γι΄αυτό που έκαναν ! ! !

Οι ΕΛΛΗΝΕΣ με τη Σωματική Άσκηση : ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ… Επειδή την Εποχή Εκείνη , ο Αγώνας στο Πεδίο τής Μάχης… Γινόταν Συνήθως με Αγώνα , Σώμα προς Σώμα.

Βεβαίως, ένας Δυνατός, Ευκίνητος, Θαρραλέος, Ψύχραιμος και Αποφασιστικός Άνδρας , είναι Φυσικό να Γίνει Λαμπρός Πολεμιστής.

ΑΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ , ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ! ! !

Μας το Αναφέρει και ο ΟΜΗΡΟΣ στα Ομηρικά έπη : Πώς μπορεί ένας Ακατάβλητος Αθλητής να Μην είναι Εξαιρετικός στη Μάχη , εάν Δεν είναι Ικανός Τεχνίτης και στα όπλα.

Ο Εξαίρετος Ακαταγώνιστος Πυγμάχος της Ιλιάδας Επειός : ενώ Υπερηφανεύεται πώς Κανένας Δεν Μπορεί να Μετρηθεί Μαζί Του στο Αγώνισμα τής Πυγμαχίας…Δέχεται πώς Στα Τού Πολέμου , Δεν Είναι Τόσο Ισχυρός.

Και να σκεφτεί κανείς , πως πρόκειται Περί Πολεμιστή τής Πολιορκίας της Τροίας.

Ας αναφέρουμε όμως πώς το αφηγείται ο Όμηρος:
<<….Ας έρθουν τώρα ΔΥΟ Ανδρειωμένα παλληκάρια, τα καλύτερα
απ΄ όλα ν΄αγωνισθούν στην Πυγμή, το σκληρό αυτό αγώνισμα..

( ΟΜΗΡΟΣ : Ιλιάδα , Ψ 669 ) .

<< Αυτά είπε κι αμέσως σηκώθηκε ένα όμορφο κι υψηλόσωμο παλληκάρι, πού ήταν Εξαίρετικος Πυγμάχος, ο Επειός ο γιός του Πανοπέως .... και φώναξε στους Αχαιούς και τους είπε : Ας έρθει τώρα οποίος θέλει να αγωνισθεί μαζί μου και να με Νικήσει στην Πυγμή.

Πιστεύω και παινιέμαι πώς είμαι ο πιό Καλύτερος από όλους .

Δεν Φτάνει τάχα πού είμαι Αμάθητος στη Μάχη ;

Μα ποιος Μπορεί Ποτέ σ ‘όλα να είναι Καλός Τεχνίτης ; >>

( ΟΜΗΡΟΣ : Ιλιάδα , Ψ 668 ) .

Ο Σόλων απαντώντας στον Ανάχαρση, πού τού είπε πώς μόνο εάν Ασκηθούν στα Όπλα μπορούν να γίνουν Καλοί Πολεμιστές ,είπε :

<< Και στον ΠΟΛΕΜΟ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ Αγαπητέ μου.

Όταν Παρίσταται Ανάγκη ο Αθλητής Αυτός , ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟ ΦΙΛΟ >>.

( ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ : Ανάχαρσης , 28 , ή 910 ) .

ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ : ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ , ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ! ! !


Ο Ανάχαρσης για Πείσει τον Σόλωνα πώς με τις Πυγμές και τις Λαβές , Δεν Μπορούν οι Αθλητές να Κτυπηθούν με Πεπειραμένους Πολεμιστές είπε :

<< ..Μπορώ να Τραβήξω το Ξίφος πού έχω στο πλευρό μου και Μόνος να Επιτεθώ Εναντίον Όλων Αυτών των Νέων και να Γίνω Κύριος του Γυμναστηρίου >>.

( ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ : Ανάχαρσης , 33 , ή 914 ) .

<< Οπότε ο Σόλων του είπε , πώς ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΓΥΜΝΟΥΣ >>.

( ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ : Ανάχαρσης , 34 , ή 914 ) .

ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΕΔΩ , ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΕΙ Ο ΣΟΛΩΝ ΟΤΙ : ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ….ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΟΠΛΙΣΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ…ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ! ! !

Ο Μήτσος Μπερκέτης λέει << οι Έλληνες αρχικά οργάνωναν Αθλητικούς Αγώνες χωρίς να έχουν καθορισμένο σκοπό.

Απλώς με τούς αγώνες έδιναν ελεύθερη διέξοδο στο έμφυτο αίσθημα του συναγωνισμού και της άμιλλας >> .

( ΜΗΤΣΟΥ ΜΠΕΡΚΕΤΗ : Το Πένταθλο , Αθήναι 1950 , Σελίδα 8 ) .


Μπορεί να έχει δίκιο ο Μπερκέτης, αργότερα όμως για τούς λόγους πού έχω εκθέσει :

Οι Πολιτείες Αντελήφθησαν τις Ιδιαίτερα Ευεργετικές Συνέπειες της Άθλησης και ανέλαβαν την Συστηματική καλλιέργεια και Οργάνωση της Σωματικής Αγωγής και τη Συχνή Οργάνωση αθλητικών αγώνων.

Ο περίφημος ιστορικός Ξενοφών θεωρεί πώς ακόμη και οι Σπαρτιάτες Δεν Απέβλεπαν Μόνο στη Δημιουργία Πολεμιστών με την Άθληση, άλλα Πολίτες Υγιείς, Δυνατούς και Εύψυχους.

Αναφέρει στην Πολιτεία Λακεδαιμονίων πώς ο Λυκούργος είχε παρατηρήσει ότι αυτοί πού Γυμναζόντουσαν, είχαν όψη Υγείας, Σώμα Δυνατό και ότι όσοι Δεν Γύμναζαν το Σώμα τους, ήταν παχύσαρκοι, δύσκαμπτοι, είχαν όψη ασθενική και γενικά είχαν Άσχημο και Ασθενικό Σώμα.

Γι’ αυτό συνεχίζει Ο Ξενοφών, ο Νομοθέτης της Σπάρτης Λυκούργος Συνέταξε τούς νόμους των Λακεδαιμονίων.

( ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ : Λακεδαιμονίων Πολιτεία , V 8 ) .

Ο τέως Πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής AVERY BRUNDAGE είπε :

<< Ο κανονικός και τίμιος συναγωνισμός στον αθλητικό στίβο, όσο και εάν είναι θερμός και ζωηρός, οδηγεί στον αλληλοσεβασμό και ποτέ στην έχθρα, στην εμπάθεια ή στο μίσος >> .

AVERY BRUNDAGE : Λόγος εκφωνηθείς στην 10 ην Σύνοδο της Δ.Ο.Α 1970 ).

Ο MAURICE CROISET γράφει : Στις τεράστιες συγκεντρώσεις των αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων, μετείχαν με τις ίδιες συγκινήσεις, μάθαιναν να γνωρίσουν καλύτερα ο ένας τον άλλον , αντάλλαζαν γνώμες και ιδέες, δημιουργούσαν πολλές φορές Συνδέσμους Φιλοξενίας, ακόμα και Φιλίες .

<<Και αυτά πού αναφέρω εδώ για τούς Ολυμπιακούς Αγώνες (συνεχίζει ο CROISET) ισχύουν επίσης και για τούς άλλους όπως τα Πύθια, τα Νέμεα και τα Ίσθμια, πού ήταν αγώνες Πανελλήνιοι, μολονότι είχαν βέβαια μικρότερη ακτινοβολία και φήμη από τους Ολυμπιακούς >> .

( M. CROISET : LA CIVILISATION DE LA GRECE ANTIQUE , 1970 , Σελίδα 163 ) .

Ο OTTO SZYMITCZEK αναπτύσσοντας την γνώμη τού Αναβιωτή των Ολυμπιακών Αγώνων και τη δική του, πάνω στο θέμα τού απώτερου και κυρίου σκοπού των αγώνων και της σωματικής αγωγής των Ελλήνων, στο λόγο πού εκφώνησε για την Ολυμπιακή ιδεολογία είπε :

<< Ο ιππότης PIERRE DE COUBERTIN, εξετάζοντας το θέμα των αθλητικών αγώνων, διεπίστωσε ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούσαν τούς αθλητικούς διαγωνισμούς, όχι για την ανάπτυξη ισχυρών σωμάτων ή για να παρουσιάσουν θεάματα, άλλα ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΉΣΟΥΝ ΑΝΔΡΕΣ.

Σκέφθηκαν ότι για να δημιουργήσουν Ισχυρούς Χαρακτήρες, Έπρεπε να Καλλιεργήσουν το Σώμα και Καλλιεργώντας το Σώμα με ένα Αθλητικό Συναγωνισμό και μια Ευγενική άμιλλα, θα Ανέπτυσσαν επίσης το Πνεύμα και θα Έκαναν Άνδρες Τέλειους και Απόλυτα Ισορροπημένους >>.

( OTTO SZYMICZEK: Λόγος εκφωνηθείς την 31-7-1970 στην Ολυμπία)

Οι Έλληνες ήθελαν με την άθληση να Δημιουργήσουν υγιείς, δυνατούς και το Σπουδαιότερο Καλούς Πολίτες και Καλούς Χαρακτήρες.

Ο Απώτερος Σκοπός Όμως , τού Συναγωνισμού ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ , στον Αθλητικό Στίβο :

ΗΤΑΝ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ! ! !

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ : ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ , ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ…ΟΤΙ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ , ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ :

ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΑΥΤΟ ;

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΕΧΕΙΡΕΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ : ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ! ! !

ΑΝ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ , ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ , ΑΘΛΗΤΕΣ ;

ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ;

ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΔΡΟΜΟΥ , Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΤΡΕΧΕΙ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΑΣΠΙΔΑ , ΓΙΑΤΙ ;

ΞΕΧΝΑΝΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ : ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗ ΑΘΛΗΤΗ , Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ :

ΓΚΡΕΜΙΖΕΙ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ , ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ! ! !

Ο Πλούταρχος μιλώντας για το γκρέμισμα Αυτό του Τείχους , γράφει :
ότι ήταν Συμβολικό και Σήμαινε ότι μία Πόλη…που Γεννά…. Τέτοια Παλληκάρια…Δεν είχε Ανάγκη από Τείχη.

( ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ : Συμπόσιο Β ,5 ) .

ΒΛΕΠΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΡΙΧΝΑΝ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΤΕΙΧΟΥΣ ;


ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ , ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ , ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ , ΑΡΑ ΔΕΝ
<< ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ >> ΤΕΙΧΗ ! ! !

ΚΑΤΑ ΑΛΛΑ : ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ , ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ! ! !

ΜΑ ΠΟΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ; ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΘΕΑ ΕΙΡΗΝΗ ;

ΑΝ ΤΙΜΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΘΕΑ ΕΙΡΗΝΗ , ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΤΙΜΟΥΣΑΝ ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ : ΠΟΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΤΩΝ ΝΙΚΗΤΩΝ , ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ;

ΗΤΑΝ ΔΥΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΟΙ : Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΑΡΗΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΓΩΝ ! ! !

( Παγκόσμια Εγκυκλοπαίδεια Μορφωτικής Εταιρίας , Αθήνα 1953 , Τόμος 1 , Σελίδα 360 α ).

ΤΩΡΑ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΤΕ ΜΟΥ , ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ
ΑΓΩΝΕΣ : ΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗ , ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ
<< ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ >>.


ΑΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ : ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΚΟ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΥΛΗ…

ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΥΤΗ…. ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ
ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ…ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΣ ΑΞΙΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ , ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ! ! !

Ο Παυσανίας άλλωστε μιλώντας για την αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων λέει : Ο Ίφιτος ... οργάνωσε τούς Ολυμπιακούς Αγώνες ξανά από την αρχή και την Εκεχειρία πού είχαν σταματήσει, δεν ξέρω για τόσον καιρό…

Επειδή η Ελλάδα τότε ΠΑΘΑΙΝΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΑΠΟ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ και από Αρρώστια..>>

<< Τω δέ Ιφίτω, φθειρομένης τότε δή μάλιστα της Ελλάδος ΥΠΟ ΕΜΦΥΛΙΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ...>>

( ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ : Ηλιακά A . IV , 6 ) .

ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ…ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ…ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ…

ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ , ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ , ΜΕ ΘΑΥΜΑΣΜΟ…ΛΕΓΟΝΤΑΣ : ΣΗΜΕΡΑ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ ! ! !

ΕΛΛΗΝ ΓΡΗΓΟΡΟΜΙΧΕΛΑΚΗΣ