Φίλοι μου
Η Σωκρατική ειρωνεία είναι μία εφεύρεση του Λιαντίνη η οποία αποτελεί ότι πιο προσβλητικό προς τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους και ειδικά προς τον Σωκράτη. Κατηγορήθηκε ο Σωκράτης ότι η φράση του που είναι πασίγνωστη και είναι μία από τις κορυφαίες εκφάνσεις ταπεινότητας, ήταν ουσιαστικά μία ειρωνεία γεγονός το οποίο ΜΟΝΟ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΣ ΝΟΥΣ θα μπορούσε να οριοθετήσει και να στηρίξει. Με λύπη διαπίστωσα ότι όχι μόνο λέχθηκε αλλά πλέον αναπαράγεται μέσα στις φιλοσοφικές σχολές ότι πιο αηδιαστικό και διαστρεμμένο θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος. Διδάσκεται λοιπόν στις φιλοσοφικές σχολές πλέον ότι η φράση "εν οίδα ότι ουδέν οίδα" είναι μία ειρωνεία η οποία εκφράστηκε από τον Σωκράτη κατά την απολογία αυτού. Αυτό βέβαια αποτελεί μία υπόθεση καθώς είδα να αναγράφονται τα σχετικά στο filosofia.gr και να υπάρχει σωρεία δεσμών που να οδηγούν σε σχετικές αναφορές ΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ η οποία έχει εισαχθεί από τους νεοσοφιστικούς κύκλους.
Μελετώντας λοιπόν εκ νέου την απολογία και αφού θεώρησα ότι ίσως κάτι να μου έχει διαφύγει, διαπίστωσα ότι όχι μόνο δεν μου διέφυγε ΤΙΠΟΤΑ, αλλά ότι εκφράστηκε ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ η μεγαλύτερη των διαστροφών που είναι η έννοια Σωκρατική ειρωνεία, αν και ουσιαστικά πρόκειται για την Λιαντίνειο ειρωνεία ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ.
Ο Σωκράτης λοιπόν ΑΠΟ ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ αδυνατούσε να δεχθεί ότι ο χρησμός που δόθηκε από το μαντείο των Δελφών είναι αληθής. Το μαντείο λοιπόν με τον χρησμό αυτό απέδωσε σοφία στον Σωκράτη, γεγονός που ήταν ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ για τον μεγιστάνα σκέψης ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΙΑΣ που ακούει στο όνομα Σωκράτης.
Ο Σωκράτης λοιπόν με την απορία αυτή αν όντως ήταν σοφός πήγαινε από τεχνίτη σε τεχνίτη και έβλεπε ότι ΟΛΟΙ γνώριζαν τα της τέχνης τους, μία τέχνη που αυτός ΔΕΝ κατείχε. Τότε έλεγε ότι δεν είναι δυνατόν αυτός να είναι σοφός, αφού δεν γνωρίζει τα της τέχνης του εκάστοτε τεχνίτη που επισκέπτονταν.
Το γεγονός ότι ο Σωκράτης στην απολογία του εκφράζονταν λέγοντας πως δεν είναι σοφός ενώ το μαντείο έδωσε τον χρησμό που λέει ότι ήταν σοφός, δεν άρεσε στον Λιαντίνη καθώς δεν κατάλαβε ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κατηγορία καθώς και αυτός διδάχθηκε τα αμελέτητα άλλων αρχαιότερων αρλουμπολόγων της φιλοσοφικής σχολής στην οποία ή στις οποίες φοίτησε.
Η κατηγορία κατά του Σωκράτη ήταν ότι διέφθειρε τους νέους ενώ αυτή ανάχθηκε από μερικούς ΑΝΙΔΕΟΥΣ ως εισαγωγή νέων Θεοτήτων. Σε μια κοινωνία όπου η θεοσέβεια θεωρήθηκε μία από τις αρετές και όπου ΔΕΝ ΟΡΙΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ περιορισμός του αριθμού των Θεών και όπου υπήρχε βωμός υπέρ του Αγνώστου αλλά και των αγνώστων Θεών(ΠΡΟ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ), μερικοί στηρίζουν την άποψη ότι ο Σωκράτης κατηγορήθηκε για εισαγωγή νέων Θεοτήτων γεγονός που δείχνει ότι όχι μόνο ήταν αμελέτητοι αλλά και ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΔΑΗΣ, καθώς δεν θα μπορούσε ποτέ η εισαγωγή θεοτήτων να θεωρηθεί διαφθορά των νέων.
Ποια ήταν λοιπόν η κατηγορία;;;
Η κατηγορία λοιπόν κατά του Σωκράτη ήταν ότι διέφθειρε τους νέους με ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΟΝΗΡΩΝ ΛΟΓΙΣΜΩΝ (δαιμόνια) γεγονός το οποίο θα μπορούσε όντως και με την ερμηνεία που δίνω να οριστεί ως κατηγορία διαφθοράς των νέων ενώ η εισαγωγή Θεοτήτων ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να οριοθετήσει κατηγορία σε μία πολυθεϊστική κοινωνία και όπου υπήρχαν Θεοί πέραν του αριθμού 12 όπως ο Κρόνος, ο Διόνυσος και πολλοί άλλοι. Στον διάλογο "Φαίδων" βλέπει κανείς να οριοθετεί τον Πήγασο ως φαντασίες και μύθους ο ίδιος ο Σωκράτης και αυτό το γεγονός όριζε τον ορισμό μείωσης των Θεοτήτων και όχι την εισαγωγή επιπλέον.
Μετά από όλα αυτά ήρθε η ώρα να τεκμηριώσω περί του διεστραμμένου της Σωκρατικής ειρωνείας και όπως οριοθετήθηκε αυτή. Για να ειρωνευτεί κάποιος σαν τον Σωκράτη θα έπρεπε να διακατέχεται από έπαρση και αλαζονεία. Αντίθετα βλέπουμε τον Σωκράτη να πηγαίνει από τεχνίτη σε τεχνίτη αμφισβητώντας αυτό που ο καθένας ΘΑ ΦΩΝΑΖΕ λέγοντας "ΝΑΙ εγώ ο Σωκράτης και όπως είπε το Μαντείο είμαι ο σοφότερος όλων". Αντίθετα λοιπόν ο Σωκράτης αμφισβητεί την σοφία του και θεωρήθηκε ως ο διεστραμμένος του Χρυσού αιώνα από τον Λιαντίνη ο οποίος Σωκράτης περιφέρονταν στην πιάτσα για να ειρωνεύεται τους πάντες χωρίς να λέει "ρε κουτορνίθια ο Σωκράτης είναι ο σοφότερος όλων" αλλά λέγοντας πως "ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ".
Όταν λοιπόν βλέπει ο καθένας να διδάσκεται σε φιλοσοφικές σχολές μία ΑΗΔΙΑ αυτής την μορφής τότε το μόνο που μπορεί να υποθέσει ότι από τις σχολές αυτές εξέρχονται ΑΝΙΔΕΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ή ότι οι καθηγητές που διδάσκουν τα σχετικά φέρουν πτυχίο το οποίο ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ. Ανάλογα το ίδιο ισχύει αν διδάσκουν ότι δεν υπάρχει αλήθεια καθώς σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να ερωτηθούν αν είναι αλήθεια ή ύπαρξή τους ή η κατοχή του πτυχίου τους ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΔΙΔΑΞΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΟΗΣΙΑ άλλη φορά και αφού ΘΑ ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΟΥΝ έμπροσθεν του φοιτητικού του κοινού. Ειλικρινά θα ήθελα να βρεθώ σε μία διάλεξη στην οποία θα ακουστεί μία τέτοια ΑΝΟΗΣΙΑ για να δούμε τι απάντηση θα δώσει ο κάθε ιθύνων νους φιλοσοφικού περιεχομένου ο οποίος εισήγαγε τα αμελέτητα άλλων στην σκέψη του ΑΣΤΟΧΑΣΤΑ και τα αναμεταδίδει με την ανοησία που τον διακρίνει.