Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2023

Τερλέγκας Πάνος - Ενωμένη Πετρούπολη: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Στέφανο - Γαβριήλ Βλάχο


Για την Πετρούπολη όπως την ονειρευτήκαμε όταν συνειδητοποιήσαμε πόσο την αγαπάμε

Για να μπορέσουμε να την καμαρώσουμε «Ενωμένη», ηγέτιδα δύναμη στα Δυτικά. 

Για τις γειτονιές, τις οικογένειες, τα πρόσωπα, καθένα ξεχωριστά, που απαρτίζουν αυτήν την πόλη. 

Γι’ αυτούς τους λόγους αποδέχθηκα την πρόταση του Δημάρχου Πετρούπολης και βρίσκομαι σήμερα εδώ, σ’ αυτό το κομβικό σημείο, υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, να σας ζητώ να με τιμήσετε με την ψήφο, άρα και την εμπιστοσύνη σας.

Μετά από δεκαετίες αγώνων στον εργασιακό και συνδικαλιστικό στίβο, αποφάσισαν να αλλάξω αγώνισμα. Μεταβαίνω λοιπόν σ’ έναν διαφορετικό χώρο, αυτόν της εκπροσώπησης των συνδημοτών μου και της αναβάθμισης του τόπου μας. Ο στόχος όμως, παραμένει ίδιος: προτεραιότητά μου είναι ο άνθρωπος, η ευζωία του, τα δικαιώματα του.

 Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τον Στέφανο Βλάχο για την τιμητική του πρόταση να γίνω κι εγώ μέρος της «Ενωμένης Πετρούπολης», αλλά και για τη χαρά που μου έδωσε όταν κατάλαβα ότι το αξιακό μας σύστημα είναι κοινό. Τα οράματα υπάρχουν για να τα μοιραζόμαστε- και να τα κυνηγάμε. Η περίοδος που ξεκινά είμαι βέβαιος ότι θα μου προσφέρει στιγμές και αναμνήσειςπου θα μείνουν χαραγμένες για μια ζωή. Κι ομολογώ πως ανυπομονώ για όλα.

 Παραμένω στη διάθεση όλων σας για να συζητήσουμε για την πόλη μας, να ονειρευτούμε παρέα, να βρούμε τι επιδέχεται βελτίωση και τι λειτουργεί άρτια. Καλή δύναμη σε όλους τους υποψηφίους! 

www.terlegkas.gr

 


 «Ενωμένη Πετρούπολη». Δεν είναι ένα απλό πολιτικό σύνθημα. Είναι η συμπύκνωση ενός οράματος σε δύο μόνο λέξεις. Ένα όραμα στο οποίο ο Στέφανος Βλάχος με τίμησε να μετάσχω, προτείνοντάς μου να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος. 

 Κάθε φορά που δέχεσαι κάτι στη ζωή, αρνείσαι ταυτόχρονα κάτι άλλο. Αποφάσισα λοιπόν να πω ένα εκ βάθους καρδίας «Ναι» στις αγωνίες του προεκλογικού αγώνα, στις υποχρεώσεις του πολιτικού στίβου, στην ευθύνη του να υπηρετείς τους συνδημότες σου και να αφήσω πίσω την ασφάλεια και την ηρεμία που θα συνεπαγόταν μία αρνητική απάντηση. 

 Σ’ αυτήν μου την απόφαση σημαντικό ρόλο έπαιξε η ακέραιη προσωπικότητα του Στέφανου Βλάχου, αλλά και το μέχρι τώρα έργο του, το οποίο δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις. Από μόνο του φανερώνει πόσο ψηλά έχει ανέβει ο πήχης για την πόλη μας.

 Γνωρίζοντας λοιπόν την αγάπη του Δημάρχου για την Πετρούπολη, το πολιτικό του ήθος και την πίστη του στις αρχές του διαλόγου και της συνεργασίας, οδηγήθηκα σ’ αυτές τις αράδες, επιθυμώντας να διαθέσω εαυτόν στην πόλη που βαθιά αγαπώ, αλλά και να απευθυνθώ σε όλους ανεξαιρέτως τους συνδημότες μου. Τα χρόνια πορείας μου ως συνδικαλιστής, αλλά και ως εργαζόμενος, μου δίδαξαν πώς ο αγώνας γίνεται επικερδής και ωφέλιμος. Η εθελοντική μου δράση σε πολλά μέτωπα μου δίδαξε πώς η προσφορά γίνεται ανιδιοτελής. Η καθημερινή μου επαφή μαζί σας μου έκανε γνωστά τα προβλήματα που υπάρχουν. 

Σήμερα λοιπόν, διαθέτοντας τη βαθύτατη διάθεση, τη μέθοδο και τη γνώση, επιλέγω να διαλέξω ένα νέο βήμα για την έκφραση των ανησυχιών μου. Να ζητήσω υπεύθυνα από τους συνδημότες μου να μου προσφέρουν τη δυνατότητα να τους εκπροσωπήσω, υπερασπιζόμενος τα δικαιώματά τους. Δεν ξεχνώ άλλωστε πως η ψήφος είναι η μέγιστη πράξη εμπιστοσύνης. Μιας εμπιστοσύνης που δεν σκοπεύω να προδώσω, αλλά μόνο να τιμήσω. Η πορεία οφείλει να είναι μόνο ανοδική. Είναι το χρέος μας στους Πετρουπολιώτες και τις Πετρουπολιώτισσες της νέας και της επόμενης γενιάς. Πάνω σ’ αυτόν τον άξονα σκοπεύω να κινηθώ επιστρατεύοντας την πολυετή μου εμπειρία στις κοινωνικές ανάγκες. Η δύναμή μας, πολιτικών και πολιτών, πηγάζει από ένα επιτακτικό «μαζί». Αναμφίβολα, αυτή είναι η δημοκρατικότερη αλληλεξάρτηση. 

Μαζί μπορούμε να οικοδομήσουμε την Πετρούπολη, όπως την ονειρευόμαστε.

 Μια «Ενωμένη Πετρούπολη»!





ΤΏΡΑ ΤΟ MANIATIKO REPORT ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΈΣΑ ΑΠΌ ΤΟ MYWEBOOK _____Η ΕΝΣΩΜΆΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΈΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΏΝ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΕΞΈΛΙΞΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις