Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023

ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ: ΜΑΡΘΑ ΝΤΑΝΑ - Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τη Μαρία Καναβάκη !!!

 

Δεν με γνωρίσατε εχθές ..
Δεν πήρα το αεροπλάνο και ήρθα στην πόλη μου εχθές ..
Δεν ζήτησα ποτέ τίποτα και από κανέναν για προσωπικό μου όφελος .
Δεν έγινα βδέλλα ποτέ σε κανέναν πολιτικό για να έχω μια Θέση μια καρέκλα ..
Δεν κατεβαίνω με συμφωνίες και διαπραγματεύσεις ,δεν με έστειλε κάνεις ..
Δεν έχω συγγενή πολιτικό στον τόπο μου .
Δεν έχω καταδικαστεί ποτέ και δεν έχω εκκρεμείς αποφάσεις δικαστηρίων..
Δεν είμαι αδερφή ,ξαδέρφη κόρη ή ερωμένη κάποιου πολιτικού του τόπου μας ..
Δεν κατάγομαι από τζάκι ..
Δεν έχω πίσω μου σπόνσορες ούτε ανθρώπους που με προωθούν για να εκτελέσω στην συνέχεια τα δικά τους έργα στην πόλη μας ..
Είμαι αμόλυντη είμαι άφθαρτη και αυτό με κάνει πολύ αγαπητή και σε παγκόσμιο επίπεδο!
Γιατί ;
Γιατί είμαι η ΝΤΑΝΑ η πριγκίπισσα της καρδιάς μου !
Γιατί είμαι η ΜΑΡΘΑ που έχει ανέβει στις ψηλότερες κορυφές εθελοντικά για να προσφέρει την ψυχή της ,για την ειρήνη την ευημερία για τα παιδιά και την γυναίκα κ.α
Περπάτησα αγαπημένοι μου εκεί που δεν τόλμησαν πολλοί αναγνωρισμένοι και βραβευμένοι άνθρωποι του κόσμου μας ..
 
Προτίμησα την σιωπή και την διαδρομή μακριά από τα φώτα εδώ και 10 χρόνια ..
Άφησα άλλους να διακριθούν ήμουν ταπεινή σε όλα τα βήματά μου ..
..Και Ναι τώρα με περηφάνεια τολμώ να σας ζητήσω με αξιοπρέπεια, με εντιμότητα με καθαρότητα και ειλικρίνεια από την πόλη μου την δυναμική στήριξή σας !
Για τους συνανθρώπους μου ,για την πόλη μου !
Για το φως ,για την αλήθεια ,για το δίκαιο για την ισότητα για την ομορφιά και την χάρη όλων μας !
Οι αγώνες μου θέλουν την υποστήριξη σας οι αγώνες σας θέλουν την υποστήριξη μου ...
 
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν μαζί ...
Πάμε !
Η εμπιστοσύνη σας δεν θα προδοθεί ..
 
Σας ευχαριστώ! 
 
Ντάνα Μάρθα
Υπερασπίστρια Ανθρωπίνων δικαιωμάτων .
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος

Δεν μπορώ να μη σταθώ στα λόγια της κυρίας Μαρίας Καναβάκης ...
 
Λόγια που βγήκαν μέσα από την καρδιάς της με βαθιά συγκίνηση κατά την διάρκεια της ομιλίας της την ημέρα των εγκαινίων του πολιτικού μας γραφείου.
 
Αγαπητοί μου συνυποψήφιοι , συνάδελφοί μου
φίλοι και φίλες μου ...
 
Γι αυτήν την ατόφια λιονταρίσια καρδιά.
 
αξίζει να προσπαθήσουμε ακόμα περισσότερο ...
 
Η άνοιξη του τόπου μας το γνωρίζουμε όλοι μας δεν είναι μακριά ! 
 
Χέρι χέρι μαζί και ενωμένοι προχωράμε δυνατά και δυναμικά !
 
Αυτήν η καρδιά δεν πρέπει να πληγωθεί γιατί μέσα της έχει και όλους εμάς !
 
Πρέπει να δικαιωθεί !
Και θα δικαιωθεί..Γιατί της αξίζει !
Γιατί μας αξίζει !
Πάμε δυνατά !!!



ΤΏΡΑ ΤΟ MANIATIKO REPORT ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΈΣΑ ΑΠΌ ΤΟ MYWEBOOK _____Η ΕΝΣΩΜΆΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΈΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΏΝ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΕΞΈΛΙΞΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις