Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2022

Ρούσσος Μιχαήλ: Αποχώρηση από τον συνδυασμό " Μαρούσι μπορείς - Το μέλλον στα χέρια σου " !!!

 


Ως πολίτης του Αμαρουσίου, βιώνοντας στην καθημερινότητά μου τα προβλήματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι συμπολίτες μου, αποδέχθηκα με ευχαρίστηση την πρόταση του Αρχηγού του συνδυασμού " Μαρούσι Μπορείς-Το μέλλον στα χέρια σου " να προσχωρήσω ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος . Θεώρησα χρέος μου να αγωνιστώ για τα συμφέροντα του τόπου μου από κοινού με ανθρώπους που φαίνονταν ότι είχαν διάθεση να εργαστούν και να προσφέρουν διεκδικώντας ένα καλύτερο αύριο για το Μαρούσι.


Μετά την επιτυχία του συνδυασμού μας που ήταν έτοιμος κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή ( 1 μήνα πριν τις εκλογές ) να καταλάβει 2 έδρες στο Δημοτικό Συμβούλιο, πίστεψα οτι θα μπορούσα να εισακούομαι ώστε να παραθέτω παράπονα πολιτών και να προωθούνται στο συμβούλιο για διευθέτηση μιας και ήμουν Υπεύθυνος ΑμεΑ κι Ευαίσθητων Κοινωνικών Ομάδων.

 

Στην προηγούμενη θητεία μου ( 2014-2019 ) ως Δημοτικός Σύμβουλος προσπάθησα με κάθε τρόπο να τιμήσω και να φανώ αντάξιος της θέσης που μου εμπιστεύτηκε ο νυν κ. Περιφερειάρχης αλλά και πρώην Δήμαρχος Αμαρουσίου Γ. Πατούλης αλλά και της ευκαιρίας που μου δόθηκε να δουλέψω για το καλό του τόπου μου και των συμπολιτών μου.

 

Στην διάρκεια όμως αυτής της θητείας στο πλευρό του συνδυασμού " Μαρούσι μπορείς - Το μέλλον στα χέρια σου " η αδράνεια του συνδυασμού με έκανε να χάσω την επαφή με τους πολίτες που ήταν από τους βασικούς λόγους που με έκαναν να ασχοληθώ με την πολιτική και την άσκηση των καθηκόντων που άρμοζαν στο προφίλ μου και τις δυνατότητές μου. Διαπίστωσα ίντριγκες,φήμες και υπονοούμενα πάσης φύσεως που θύμιζαν περισσότερο καφενείο παρά σωστή πολιτική συνεννόηση από τους Αρμόδιους του συνδυασμού που πήρα μέρος.

 

Πολλές φορές επισήμανα την κατάσταση αυτή και στην ομάδα, αλλά δεν έδωσε σημασία κανένας. Αντίθετα χωρίς να έχω πράξει τίποτα μεμπτό αλλά ασκώντας σωστά  και υπεύθυνα τα καθήκοντά μου, μετά από μια σειρά απόψεων που παρέθεσα και προσπαθώντας να καλύψει τις δικές του αδυναμίες ο συνδυασμός, μου έδωσε να καταλάβω πως ήμουν σε άλλο επίπεδο σκέψης και δράσης από αυτό που προσπαθούσε να εφαρμόσει.Πλέον κατάλαβα ότι κινούμε σε άλλο επίπεδο σκέψης και αντίληψης του πιο είναι καλό για τον τόπο μου διαμένω.  Έτσι σε συνέπεια αυτού οι δρόμοι μας έπρεπε να χωρίσουν και να ακολουθήσω έναν  μοναχικό δρόμο που δεν βρισκόμουν σε αδιέξοδο μιας και πολλοί συμπολίτες μου ήταν στο πλευρό μου.Αυτό φάνηκε από το ότι πήρα μέρος στις εκλογές της ΔΗΜ.Τ.Ο Αμαρουσίου της ΝΔ το 2021 και τοποθετήθηκα Υπεύθυνος Τομέα Ενημέρωσης.


Έτσι λοιπόν έχω να δηλώσω πως ο συνδυασμός μας ξεκίνησε με αγαθές προθέσεις για την κατάληψη της εξουσίας του Δήμου όμως η απειρία των στελεχών του στην τοπική αυτοδιοίκηση ήταν καταλυτική για την πορεία του.Δεν μπόρεσε να πείσει για την αγάπη που έχει για την πόλη του.


Ως εκ τούτων σφόδρα δυσαρεστημένος με την πολιτική συμπεριφορά του Συνδυασμού προς το πρόσωπό μου μιας και με παραγκώνισε απ' όλες του τις δράσεις του χωρίς βασική ουσία και αφορμή και με το μέλλον του συνδυασμού να προοιωνίζεται δυσοίωνο, μιας και στελέχη του  αποχωρούν απογοητευμένα,ως ακούω, δηλώνω  την αποχώρηση μου από τον συνδυασμό «Μαρούσι Μπορείς - Το μέλλον στα χέρια σου».

 

Πάραυτα τους εύχομαι καλή συνέχεια στην πορεία τους στο Δημοτικό Συμβούλιο έως το 2023.

 

Με τιμή



ΤΏΡΑ ΤΟ MANIATIKO REPORT ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΈΣΑ ΑΠΌ ΤΟ MYWEBOOK _____Η ΕΝΣΩΜΆΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΈΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΏΝ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΕΞΈΛΙΞΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις