Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΦΑΙΡΟΥΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ. ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΠΟΙΝΩΝ ΑΡΚΟΥΣΕ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΥΝΑΨΕΙ ΕΡΩΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΝ, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΝΝΕΑ ΑΡΧΟΝΤΩΝ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ ΙΕΡΕΑΣ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ,ΕΝΤΟΣ Ή ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΚΛΗΡΩΤΗ Ή ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΤΗ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΤΑΛΕΙ ΩΣ ΚΗΡΥΚΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΝΑΟΥΣ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΤΕΦΑΝΩΘΕΙ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΤΕΦΑΝΟΦΟΡΙΕΣ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.

ΟΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ,ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΩΣ ΕΡΩΤΙΚΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΑΛΛΟΥ,ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ,ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΘΑΝΑΤΟ.

ΑΙΣΧΙΝΗΣ ,ΚΑΤΑ ΤΙΜΑΡΧΟΥ

ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΤΟΥ.ΟΣΟ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ,ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΒΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ,ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΟ Ή ΤΟΝ ΑΝΙΨΙΟ Ή ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ.

ΑΝ ΟΜΩΣ,ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΣΑ ,ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΘΑΝΑΤΟ. ΟΙ ΓΥΜΝΑΣΙΑΡΧΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΟΥ ΕΡΜΗ .ΑΝ Ο ΓΥΜΝΑΣΙΑΡΧΗΣ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ Ή ΔΕΝ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ,ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.



 Ο Πλούταρχος, που χρησιμοποιείται απο τους περισσότερους που θίγουν το θέμα ως η βασική πηγή γράφει:

«ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμία σχέση με τις σωματικές επαφές και ότι εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήση εις βάρος άλλου».(και αυτό το ξέχασαν οι προαναφερόμενοι να το αναφέρουν).

Για να δούμε τι λέει ο Πλάτωνας στους Νόμους του:

«Ή κανένας να μην τολμά να έρχεται σε επαφή με τους γενναίους και ελεύθερους εκτός απο την ίδια τους την γυναίκα, ούτε να επιτρέπεται να σπείρουν νόθα σπέρματα στις παλλακίδες, είτε σε άνδρες άγονα παρά φύσιν ή μάλλον καλλίτερα την μεταξύ ανδρών επαφή να την απαγορεύσουμε τελείως».

- Σχετικά με την παιδεραστία.
Αισχίνου κατά Τιμάρχου,13

«Εάν κάποιος ή πατέρας είναι αυτός ή αδερφός ή θείος ή κηδεμόνας ή τέλος πάντων ένας που έχει κάποια εξουσία πάνω στο παιδί,παραχωρήσει για χρήματα ένα παιδί, στην περίπτωση αυτή, εναντίον του παιδιού δεν ασκείται ποινική δίωξη, ασκείται όμως εναντίον εκείνου που πλήρωσε και εκείνου που το παραχώρησε».

- Σχετικά με την χρησιμοποίηση των δούλων σαν σεξουαλικά αντικείμενα.
Αισχίνου κατά Τιμάρχου,17

«Ίσως ακούοντας το νόμο, να απορήση κανείς και να πή, τι ήθελε τέλος πάντων ο νομοθέτης και περιέλαβε και τους δούλους στον νόμο αυτό. Αν όμως εξετάσετε κύριοι δικασταί, θα δείτε ότι είναι κάτι θαυμάσιο. Ο νομοθέτης βέβαια δεν φρόντισε για τους δούλους, αλλά στην επιθυμία του να μας συνηθίσει να αποφέυγουμε εντελώς το αδίκημα της προσβολής, πρόσθεσε την διάταξη να μην προσβάλουμε ούτε τους δούλους. Και γενικά η γνώμη του νομοθέτη ήταν ότι όταν ένας άνθρωπος, που ζεί μέσα σε δημοκρατικό πολίτευμα, προσβάλει ένα οποιονδήποτε, αυτός είναι ακατάλληλος να συμμετάσχει στην πολιτική ζωή».(απαγόρευαν και την ομοφυλοφιλία μεταξύ αφεντικού-δούλου. Το φαντάζεσθε; Και όμως αποσιωπείται).

- Κατά Ανδροτίωνος 21

Ο Δημοσθένης αναφέρει «περι του της εταιρήσεως νόμου»(η σημασία του εταίρου ήταν η επι πληρωμή παροχή σεξουαλικής υπηρεσίας), του Σόλωνα:

«Ούτε να έχουν το δικαίωμα να ομιλούν, ούτε να καταθέτουν μηνύσεις στα δικαστήρια όσοι έχουν εταιρήσει».

- Ο Πλάτωνας στους «Νόμους» του:

«Οι πολίτες μας δεν πρέπει να είναι κατώτεροι απο τα πουλιά και πολλά άλλα είδη ζώων, που γεννιούνται σε αγέλες και ζούν αζευγάρωτα, ώς την ηλικία της τεκνοποιίας, αγνά και αμόλυντα απο τον γάμο, αλλά, όταν φτάσουν σ’ εκείνη την ηλικία, ζευγαρώνουν αρσενικό με θηλυκό και θηλυκό με αρσενικό σύμφωνα με τις διαθέσεις τους και για το υπόλοιπο της ζωής τους ζούν με ευλάβεια και είναι νομοταγή, μένοντας πιστά στις συμφωνίες που ήταν η αρχή της σχέσεώς τους. Πρέπει να λοιπόν αυτοί(οι πολίτες) να είναι ακόμη καλλίτεροι απο τα θηρία».


 Ο ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΕΠΑΙΝΕΙ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ:

''ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΣΤΕΡΗΘΗΚΕ,ΟΣΑ ΟΜΩΣ ΕΠΙΦΕΡΟΥΝ ΑΙΣΧΥΝΗ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΤΟΥΣ ΔΙΟΛΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΝΟΕΙΤΑΙ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ.''

''Α Δ' ΕΙΣ ΑΙΣΧΥΝΗΝ ΗΚΕΙ,ΤΟΥΤΩΝ ΟΥΔ' ΕΙΣ ΕΛΠΙΔ' ΟΥΔΕΙΣ ΕΡΧΕΤΑΙ''

ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ :

''...Ο ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΡΑΣΤΗΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΙΣΧΡΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ,ΟΥΤΕ ΘΑ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΑΞΙΟΝ.''

''ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ (ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ) ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΔΥΣΑΝΑΣΧΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΦΑΛΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ,ΩΣΤΕ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΑΞΙΩΣΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ ,ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ..''

''...ΛΥΜΑΙΝΟΜΕΝΟΥΣ ΤΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ...''

''ΤΟΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΤΟΛΜΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΕΠΙΘΥΜΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΣΧΗΜΟΝΟΥΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΦΕΡΕΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ''

ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΠΙΔΟΞΟΙ ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ,ΑΛΛΑ ΔΙΑΚΑΤΕΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΙΣΧΡΟΥΣ ΣΑΡΚΙΚΟΥΣ ΠΟΘΟΥΣ ΚΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΡΩΜΕΝΟΙ.

(ΕΡΑΣΤΗΣ -ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΕΡΩΜΕΝΟΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΣ)

ΝΟΜΟΙ ΚΑΤΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ