Σάββατο 4 Μαΐου 2019

Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Ρούσσος Μιχαήλ με τον συνδυασμό " Μαρούσι μπορείς - Το μέλλον στα χέρια σου " 2019-2023

Αγαπητοί φίλοι.

Σας παρουσιάζομαι για να με γνωρίσετε....

Είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος  στο Μαρούσι με τον
Επαμεινώνδα Γαρδέλη






Με καταγωγή από την περιοχή της Λακωνικής Μάνης ,τελείωσα τις βασικές σπουδές μου στο Βλαχιώτη Λακωνίας όπου και διετέλεσα Πρόεδρος του Λυκείου το 1997. Στη συνέχεια πήγα στρατιώτης στο Πολεμικό Ναυτικό και στο Τ.Π.Κ P-27 από την οποία αποστρατεύτηκα το 2000 όντας και Πρωταθλητής με την ομάδα των πυραυλακάτων στους Παναυτικούς αγώνες ποδοσφαίρου 2000.

Στη συνέχεια γύρισα στην κωμόπολη που γεννήθηκα και εργάστηκα ως μπουφετζής - σερβιτόρος σε καφετέριες και κλαμπ της Σκάλας Λακωνίας. Στέφθηκα πρωταθλητής και πρώτος σκόρερ με την ομάδα της Απιδέας Λακωνίας τη περίοδο 2002-2003 στο πρωτάθλημα Β΄τοπικού Λακωνίας. Εκεί η εργασία μου, η αθλητική μου παρουσία και η υγεία μου, σταμάτησε απροσδόκητα μετά από ένα τροχαίο το βράδυ της 09/12/2003.

Βγαίνοντας από το Νοσοκομείο όπου και νοσηλεύτηκα 1 χρόνο ένιωσα οτι μου δόθηκε μια 2η ευκαιρία στη ζωή και θέλησα να κάνω πράγματα που είχα αφήσει στο πάγο τα προηγούμενα χρόνια.


Το 2006 λοιπόν που έφυγα με την γυναίκα μου και μετοίκησα στην πρωτεύουσα της χώρας, την Αθήνα, όπου και πλέον όντας Αμεα 80% Αναπηρία φοίτησα στο ΚεΚ Αμεα Γαλατσίου στο τμήμα της Μηχανογραφημένης Λογιστικής το διάστημα 2009-2012. Στην φοίτηση μου εκεί εξελέγη και Πρόεδρος της σχολής όπου και συντέλεσα σημαντικό έργο προβάλλοντας τις αδυναμίες και τις ατέλειες του συστήματος υγείας και παιδείας για τα Αμεα. Αρωγό στην προσπάθεια μου βρήκα και τον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ Πατούλη Γιώργο όπου μας καθοδήγησε και μας βοήθησε με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνουν οι σπουδές μας πιο ελκυστικές και με ένα ευοίωνο  μέλλον στο θέμα της επαγγελματικής αποκατάστασης μετά την σχολή.

Εφόσον η εμπειρία μου ωσάν Πρόεδρος σε σχολικά τμήματα και πλέον έμπειρος από εκλογικές μάχες και αντιπαραθέσεις, ήρθε η πρόσκληση από το Εθνικό Μέτωπο να κατέβω ως Ευρωβουλευτής στις εκλογές του 2014.

Αποφάσισα λοιπόν να δώσω την ενέργεια μου αλλά και την θέληση για βοήθεια στους συνανθρώπους μας, που είχαν πληγεί και από την οικονομική κρίση,που είχε επέλθει στην χώρα από το 2008, ώστε να βρούμε την χαμένη αίγλη και εμπιστοσύνη στις αξίες που διέπουν το Ελληνικό Έθνος και πνεύμα.

  Από την ενασχόληση μου αυτή ήρθε και άλλη πρόταση το 2014, να κατέβω και υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Αμαρουσίου με έναν ανεξάρτητο συνδυασμό. Η προτάσεις αυτές μου έδειξαν ότι βρίσκομαι σε σωστό δρόμο,τέτοιον που η προσωπικότητα μου εμπνέει εμπιστοσύνη σε μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων της χώρας.

 Στη συνέχεια,εφόσον οι Ευρωεκλογές δεν είχαν ευτυχή κατάληξη για το κόμμα μου αλλά και για εμένα τον ίδιο, έδωσα ότι ενέργεια είχε απομείνει στα του Δήμου Αμαρουσίου δρώμενα. Αρχικά ασχολήθηκα με την φιλοζωική εταιρεία του Δήμου ώστε να δείξω και την ευαισθησία μου μιας και αγαπώ τα ζώα και έχω και ένα μικρό παπιγιόν αρσενικό.

Το 2017 ανέλαβα καθήκοντα δημοτικού συμβούλου μέχρι και σήμερα και ως δείχνουν έως το τέλος της θητείας το 2019.



Οι βασικές αρχές μου είναι:
Σεβασμός στη Δημοκρατία, στο Σύνταγμα και τους Νόμους.
Άσκηση Χρηστής Διοίκησης, Διαφάνεια, Αξιοκρατία, Εντιμότητα.
Αλληλεγγύη, Ηθικές Αρχές, Κοινωνικό & Δημόσιο όφελος.
Σεβασμός στον Πολίτη και τα Συναλλακτικά Ήθη.
Προστασία του Περιβάλλοντος, Βιώσιμη & Αεροφόρος Ανάπτυξη σε όλους τους τομείς.
 
Πολιτικά είμαι στον Συντηρητικό χώρο αλλά ως δείχνουν τα πράγματα ο  Φιλελεύθερος χώρος με καλύπτει  περισσότερο μιας και ο Καπιταλισμός που επικρατεί παγκόσμια δίνει περισσότερες ευκαιρίες σε νέα άτομα και ιδέες.

Είμαι παντρεμένος με μια κόρη 10 ετών  και έχω τη γυναίκα εγκυμονούσα στο δεύτερο μας παιδί όντας στον 7ο μήνα της κύησης της.

Έχω διατελέσει προϊστάμενος λογιστηρίου στο Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού, παράρτημα ΟΤΕΚ 2015-2016 όπου και ήταν μια εμπειρία που με έκανε να δω την κρίση την οικονομική με άλλο μάτι, μιας και ξεχώρισα πλέον τα θετικά της ελληνικής οικονομίας που δεν ήταν άλλα από τον Τουρισμό που πρέπει να ρίξουμε το βάρος ώστε να δούμε καθαρή ανάπτυξη στην χώρα μας.

Γνωρίζω Αγγλικά και Γαλλικά και έχω πιστοποιημένες γνώσεις στους Η/Υ.

Αποφάσισα να αγωνιστώ και να προσφέρω στην κοινωνία, αν  επανεκλεγώ στο Δημοτικό συμβούλιο, κάθε γνώση και εμπειρία που απόκτησα από την υπέρ- δεκάχρονη πορεία μου στις πολιτικές εξελίξεις  της πατρίδας μας 2009-2019.

  Η πολιτική έχει δεχτεί πολλές επιθέσεις στην περίοδο της θολοκολτούρας που διερχόμαστε.

Στην αγνή και καθαρή μορφή του ,που εγώ αγωνίζομαι , η Τοπική αυτοδιοίκηση είναι από μόνη της η αρχή κάθε ολοκληρωμένης Εθνικής  ιδεολογίας. Μακρυά από ακραίες αγκυλώσεις της μαύρης η της κόκκινης απόχρωσης , αποτελεί τη βασική μας υποχρέωση για την διαιώνιση του και την προστασία της , με σκοπό να παραδοθεί αυτός ο τόπος στα παιδιά μας και τις μέλλουσες γενιές , τουλάχιστον στο μέγεθος που τα παραλάβαμε .
Η Διατήρηση των Ελληνικών παραδόσεων , η εξύψωση της εθνικής συνείδησης , ανήκουν στις καθημερινές υποχρεώσεις για κάθε αιρετό άρχοντα ,για μια Ελλάδα και ξεχωριστά κάθε τοπική κοινωνία που τα έχει τα ανάγκη στις δύσκολες εποχές που ζούμε, πάντα βέβαια με την τήρηση των κανόνων του διεθνούς δικαίου και του Ευρωπαϊκού κεκτημένου ως μέλη της μεγάλης ευρωπαϊκής οικογένειας που μαζί με το ΝΑΤΟ αποτελούν τους πυλώνες που πρέπει να παραμείνει ο Ελληνισμός για να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες προκλήσεις αποτελεσματικά.

Ο θεσμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ,πρόταση των ευρωπαϊκών θεσμών , ένας εν δυνάμει μικρός πρωθυπουργός με το συμβούλιο του , είναι στην ουσία ο κάθε Δήμαρχος με τις αποφασιστικές αρμοδιότητες , την διαχείριση των ευρωπαϊκών και εθνικών πόρων ,καθορίζει τις προτεραιότητες και επεμβάσεις του με τις χρηματοδοτήσεις , για την βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των πολιτών του κάθε Δήμου.

Μέχρι τώρα ο θεσμός δεν έχει πετύχει τους στόχους του στο βαθμό που θα έπρεπε και το κυριότερο οι πολίτες δεν έχουν αισθανθεί τα πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες του .
Αντίθετα οι ελλείψεις,ο κακός σχεδιασμός και τα ρουσφετολογικά κριτήρια δημιούργησαν σοβαρά προβλήματα φθάνοντας μέχρι τα δεκάδες θύματα και καταστροφές στη Μάνδρα και στο Μάτι αλλά και στο ρέμα Σαπφούς.

Τα ζήσαμε αυτά.
Επιδίωξη μου ποτέ ξανά τέτοιες συμφορές.

Αυτό μαζί με το οριστικό τέλος της "υπόθεσης σκουπίδια" στο Μαρούσι.
Προσωπικά για μένα , θα είναι το κριτήριο της επιτυχίας η αποτυχίας στο τέλος της τετραετίας που θα κριθούμε για το έργο μας, αν με τιμήσετε με την ψήφο σας.
 Σύντομο ιστορικό για να έχετε υπόψιν σας πράγματα για το άτομο μου ώστε να μην υπάρχουν διαστρεβλώσεις.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ( Σύντομο )
 1. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ 15ΜΕΛΕΣ ΣΤΗΝ 3η ΛΥΚΕΙΟΥ το 1997 

 2. ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΒΟΛΕΫ ΠΟΥ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗΝ 16άδα της ΕΛΛΑΔΑΣ το 1997 

3. ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ το 1999 έχοντας βάλει 3 /7 γκολ της ομάδας.

 4. 1ος σκόρερ στην κατηγορία Β' τοπικού πρωταθλήματος Λακωνίας έχοντας βάλει 23 γκόλ με την ομάδα της Απιδιάς το 2001-2002. 

5. Πρωταθλητής με την ομάδα μπάσκετ του Άρη Σκάλας στο Β΄ τοπικό Λακωνίας το 2002 - 2003 



6. Υπεύθυνος Prime cafe στην Σκάλα Λακωνίας το 2002 εώς το 2003 που έπαθα τροχαίο ατύχημα που με κατέστησε ΑΝΑΠΗΡΟ

 7. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ Α.Μ.Ε.Α ΣΤΟ ΓΑΛΑΤΣΙ το 2009 - 2012 

 8. Υποψήφιος Ευρωβουλευτής με το Εθνικό Μέτωπο 2014 

9. Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Αμαρουσίου με το Συνδιασμό " Για ένα Νέο Μαρούσι " το 2014 - 2019 και πλέον από το 2017 εκτελώ καθήκοντα Ανεξάρτητου Δημοτικού Συμβούλου .

 10. Δημοσιογράφος και μέλος της Ένωσης Συντακτών διαδικτύου ( Διατήρηση προώθηση και σύνταξη εγγεκριμένου ιστότοπου από το 2014 - Maniatiko Report )  

11. Μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Παραπληγικών από το 2010

12. Μέλος της Ένωσης Απανταχού Μανιατών





 Κλείνω λοιπόν για να μην γίνω γραφικός

  Σε μια ύστατη μου προσπάθεια πήρα την πρωτοβουλία και άρχισα ένα πολιτικό άνοιγμα χωρίς παρωπίδες και πολιτικούς χρωματισμούς και αυτό γιατί με αυτό τον τρόπο μπορεί να καθήσεις στο τραπέζι όλων των πολιτών και να σε ακούσουν αλλά το σημαντικότερο...... να τους ακούσεις εσύ.

 Με τα παραπάνω έδειξα οτι κινούμε σε άλλο επίπεδο πολιτικής γραμμής κι επειδή η εμπιστοσύνη και η αγάπη που έχω πάρει από μερίδα πολιτών μέσα από την συναναστροφή μαζί τους σε καφενεία και ταβέρνες δεν μου αφήνουν περιθώρια να τους αφήσω χωρίς εκπρόσωπο. 

Έτσι λοιπόν θα συνεχίζω με την έδρα μου και  έχοντας τα μάτια και τ΄αυτιά μου ανοιχτά προς όλες τις κατευθύνσεις .

 Γι΄αυτό από τούδε και στο εξής θα εκπροσωπώ τον απλό και έστω τον ανένταχτο ακόμα Μαρουσιώτη που θέλει και κοιτά το καλό της πόλης που ζεί και ανασαίνει. Μαζί μου και με όσους ακόμα θα θελήσουν στην πορεία να ακολουθήσουν το " Μαρουσιώτικο Όραμα " μου θα μπορέσουνε να παρεμβαίνουν και με εισηγήσεις αλλά και διαβήματα να καλυτερεύσουν το επίπεδο ζωής μας και των συμπολιτών του μέσω.........της Άμεσης Δημοκρατίας που θα προσπαθήσω να φέρω στο προσκήνιο. 

Στην 10χρονη πορεία μου στον πολιτικό στίβο έχοντας διαγράψει την δική μου πολιτική πορεία για όσους γνωρίζουν, θα συνεχίσω να δίνει τον αγώνα μου ώσπου να καταφέρω να συσπειρώσω τις προσωπικότητες αυτές που θα έχουν το ίδιο όραμα με το δικό μου. 

  Μαρούσι Μπορείς - Το μέλλον στα χέρια σου με το συνδυασμός του Επαμεινώνδα Γαρδέλη που παίρνει μέρος στις εκλογές του 2019 έχει ως προτεραιότητα την συμμετοχή όλων των πολιτών για θέματα που τους αφορούν ,αυτούς αλλά και την πόλη τους. 

Η αδιαφορία τόσων χρόνων έφερε την χώρα αλλά και κάποιες πόλεις σε δραματική κατάσταση για την εποχή. 
 

ΠΡΩΤΑ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ 

 Να ξέρουμε πάντα και να μην ξεχνάμε: 

Το κοινό καλό είναι πιο πάνω από το προσωπικό.

 Με τιμή 

Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος 

Ρούσσος Μιχαήλ
&
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος 2019 - 2023 με τον συνδυασμό
Π Ρ Ο Σ Κ Α Λ Ω
Τους συνδημότες μας και φίλους μου, να στηρίξουν την προσπάθειά μου αυτή με όποια δυνατότητα έχουν, για την πραγμάτωση του σκοπού μου, προς όφελος του κοινωνικού συνόλου του Δήμου μας, στη δύσκολη αυτή περίοδο που περνάει ο τόπος μας και κυρίως η νεολαία της περιοχής μας.
ΟΛΟΙ  ΜΑΖΙ
ΕΝΩΜΕΝΟΙ  ΜΠΟΡΟΥΜΕ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΩΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ

ΤΏΡΑ ΤΟ MANIATIKO REPORT ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΈΣΑ ΑΠΌ ΤΟ MYWEBOOK _____Η ΕΝΣΩΜΆΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΈΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΏΝ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΕΞΈΛΙΞΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις